27. 11. 2013 - PRAHA - On-linové prodeje společnosti MAKRO překročily v těchto dnech hranici jedné miliardy korun. Jedná se o období od 1. ledna 2013. Objednávka zboží on-line je v tuto chvíli k dispozici výhradně zákazníkům, kteří si nechávají zavážet zboží prostřednictvím služby MAKRO Distribuce – více než 70 % těchto zákazníků objednává zboží výhradně on-line.
Výjimku tvoří prodej dárkových vánočních balíčků, které si může objednat každý zákazník MAKRO, a to i s dopravou ve výši 82,- Kč bez DPH, bez ohledu na množství objednaných kusů.
Vánoční balíčky MAKRO – on-linový prodej pro všechny
On-linový prodej vánočních balíčků MAKRO je současně i testem internetového prodeje pro všechny zákazníky MAKRO. Tuto službu využívají především zákazníci, kteří nakupují větší, tzv. paletové množství, tedy více než 10 balení. Firemní zákazníci řeší touto formou dárky pro obchodní partnery – je totiž možné dodat balíček i jiné osobě a bez faktury, dokonce včetně vánočního přání. Firemní zákazníci oceňují jednotnou cenu za dopravu ve výši 82,- Kč bez DPH, bez ohledu na objednané množství dárkových balíčků. Na webu prodejce si lze balíčky prohlédnout ve 3D zobrazení.
Popularitě se mezi zákazníky těší kompletní on-linový přehled sortimentu, cen a dostupnosti zboží na jednotlivých pobočkách. Více než čtvrtina z nich využívá možnost vytvořit si nákupní seznam on-line, podle něhož poté nakupují.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.