17. 12. 2013 - HUMPOLEC - Rodinný pivovar BERNARD připravil před obdobím svátků vánočních hned dvě novinky, které zapadají do dlouhodobé strategie prémiové značky. Uvařil nefiltrovanou jedenáctku a čtrnáctku a doplnil tak již stávající desítku a dvanáctku do ucelené řady.
„Ucelená řada světlých nefiltrovaných piv je na českém pivním trhu ojedinělá,“ vysvětluje záměr Stanislav Bernard a dodává:„Dvanáctistupňové nefiltrované pivo vaříme již mnoho let, v loňském roce jsme na trh přišli s nefiltrovanou desítkou, která se stala doslova prodejním hitem. Proto jsme se tedy rozhodli uvařit i nefiltrovanou jedenáctku a čtrnáctku. Zákazník tak má možnost vybrat si ze čtyř stupňovitostí a současně si může vychutnat pivo v podobě, v jaké jej degustuje náš sládek přímo v ležáckém sklepě.“
Všechna piva Rodinného pivovaru BERNARD jsou nepasterizovaná, vyráběná tradičním výrobním postupem s použitím pečlivě vybraných surovin. Díky vynechání pasterizace a filtrace může být toto pivo lehce zakalené.
„Zákazníci mají zájem o chuťově zajímavá piva s osobitým charakterem,“ říká Tomáš Lipták, marketingový ředitel a dodává: „Proto každé z řady nefiltrovaných piv BERNARD má i svou vlastní sklenici, což podtrhne jejich výjimečnost.“
Výstav Rodinného pivovaru BERNARD od roku 2001 trvale stoupá a v letošním roce se odhaduje objem prodeje na 228 až 230 tis. hl piva, což představuje cca 8procentní meziroční nárůst. Překročením výstavu 200 tis. hl alkoholického piva přichází BERNARD o výhodu diferenciované spotřební daně, kterou před lety Stanislav Bernard vybojoval jako prezident Českého svazu malých nezávislých pivovarů pro malé a střední pivovary. I díky této dani se podařilo zachovat v České republice větší chuťovou rozmanitost, zachránit několik pivovarů a podpořit vznik nových minipivovarů.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.