23. 4. 2014 - Hanácká vodka slaví velký prodejní úspěch. Ačkoli trh s touto lihovinou roste meziročně obecně o 20 procent, Hanácká vodka předčila tento údaj téměř dvojnásobně, protože se její prodej zvýšil o celých 34 procent.
„Hanácká vodka je dlouhodobě úspěšná. Loni kromě inovace k tomu přispěla jistě i komunikační kampaň jak printová, tak rozhlasová a billboardová, prezentující celou šíři portfóliové řady Hanácká,“ konstatuje obchodní a marketingový ředitel společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries Ing. Vladimír Vavřich. „Své přinášejí prodejní akce v obchodních řetězcích a pak se tu rovněž začíná výrazně promítat znovu narůstající důvěra kupujících v české značkové lihoviny.“
Hanácká vodka patří už po řadu desetiletí k nejznámějším vodkám v České republice a je klíčovým produktem řady HANÁCKÁ. Je nejstarší značkovou vodkou na území České republiky a zná ji na území České republiky více než 75% dospělé populace. Dlouhodobě se nejvíce kupuje na Moravě a ve Slezsku. Ovšem podle současného výzkumu, tedy tracking study od STEM/MARK, se vnímání kvality, ale i znalost značky, posílilo celoplošně.
Hanácká vodka se řadí k TOP 5 českým značkám mezi vodkami Ročně se vypije na 3 000 000 láhví lihovin řady HANÁCKÁ. Z toho tvoří na 1 000 000 lahví právě Hanácká vodka. Za jednu pracovní směnu se jí v prostějovské likérce společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries vyrobí 40 tisíc láhví.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.