10. 10. 2014 - Letošek je prozatím pro výrobce lihovin rokem velmi úspěšným. Prodej destilátů se zvyšuje, což je pro ně pozitivní zpráva. Společnost GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries zaznamenala za prvních devět měsíců, v porovnání se stejným obdobím loňského roku, zvýšení prodeje zejména u výrobní řady Hanácká. V daném případě je to o téměř 1 128 hektolitrů. Prodalo se jí zatím přes 11 783 hl. Obdobně dobře si vede Vodka 42, Royal i Stará myslivecká.
Projevuje se tu skutečnost, že spotřebitel sahá po značkách, které jsou známé, vyzkoušené, kde má jistotu, že kupuje kvalitu. Například u Staré myslivecké, které se letos prodalo 9 381 hl, jsou už nyní vyprodána vánoční dárková balení.
Mezi zákazníky se stala letošním letním hitem Vodka 42 Blend, která vykazuje už několik po sobě jdoucích let dvojciferný růst prodeje. Momentálně je druhou nejprodávanější vodkou na českém trhu.
Aby zůstaly výsledky stále tak dobré, je třeba přicházet i s novinkami. Těch nabídla společnost GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries od letošního ledna mnoho, ať už jde o nové ochucené vaječné likéry nebo produktovou řadu Hanácká. Vedení společnosti si hodně v nadcházejícím období slibuje od inovace tuzemáku – Hanácká Medovák.
„Tato novinka by měla zaujmout dokonalou chutí tuzemáku a moravského medu,“ říká ředitel společnosti GSD Pavel Kadlec. „V prostějovské likérce vyrábíme tuzemák podle původní moravské receptury. A k tomuto prvotřídnímu nápoji jsme přidali pravý včelí med z této oblasti a docílili tak nádherné vůně a zajímavé chuti, která by zejména v zimním období měla mezi konzumenty bodovat.“
Pro všechny své zákazníky mají ve společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries jednoduchý tip pro nastupující chladné období, a to Medový grog. Čtyři cl Hanáckého medováku se zalijí horkou vodou, ozdobí plátkem citronu a nápoj, který všechny zahřeje, je hotov.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.