13. 4. 2016 – PRAHA - Ochucená nealko piva zažívají boom. Loni jich Češi vypili o polovinu více než v roce 2014.
Lídrem celé kategorie je Birell, který přichází s jarní novinkou Birell Polotmavý - Citrón. Poprvé tak dostává příchuť i polotmavá varianta Birellu. Příjemnou hořkost s jemnými karamelovými tóny ideálně doplňuje chuť citrusů. Díky ní je nový Birell osvěžujícím nealko pivem pro aktivní lidi, kteří si ho dají třeba po vyjížďce na kole nebo cvičení ve fitku.
Podle manažerky značky Birell Veroniky Hořákové, souvisí rostoucí oblíbenost ochucených nealko piv se změnou životní stylu: „Lidé mají den nabitý povinnostmi a ve volných chvílích se snaží žít aktivně. Stále více lidí pravidelně běhá, jezdí na kole nebo chodí cvičit. A k tomu všemu se ideálně hodí ochucené nealkoholické pivo. Na rozdíl od mnohých jiných nealkoholických nápojů neobsahuje žádná umělá barviva ani konzervanty. Je to prostě nápoj moderního aktivního člověka.“
Ochucených nealko piv na trhu přibývá, polotmavých je ale minimum. „Najít tu správnou kombinaci polotmavého nealko piva s ovocem je náročné. U Polotmavého Citrónu se to ale podařilo, což potvrdili lidé ve spotřebitelském testu. Birell Polotmavý - Citrón jim chutnal stejně jako naše nejprodávanější příchuť Pomelo&Grep,“ dodala V. Hořáková.
Birell Polotmavý - Citrón se prodává v půllitrové plechovce. Nejlépe chutná vychlazený, což kontroluje symbol vločky na plechovce. Doporučená cena půllitrové plechovky je 19,90 Kč. Novinkou Birell rozšířil své portfolio chutí, aby si tu svou nejoblíbenější vybral skutečně každý. V prodeji je šest variant Birellu: Světlý, Polotmavý, Pomelo&Grep, Limetka&Malina, Zázvor a Polotmavý - Citrón.
Zdroj text a foto: Vladimír Jurina
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.