24. 5. 2016 - Elán, inovativnost, nadšení a odvaha jsou rysy Jana Bechera, osobnosti, která má velký podíl na vybudování světoznámé Becherovky. Becherovka v novém TV spotu navazuje na jeho odkaz.
Spot pochází z dílen kreativní agentury Havas Worldwide Prague a produkční agentury Dream studios.
TV spot poukazuje na inovátorství a originalitu Jana Bechera, které ve spojení s vášní a nezlomností Jana Bechera dokáží neuvěřitelné věci. Prvky současnosti pak spolu s heslem „Čím větší vášeň, tím větší radost“ připomínají, že nadšení pro věc je stále ta nejdůležitější složka na cestě k úspěchu i ke štěstí.
Cílem nové kampaně je připomenout spotřebitelům, že Becherovka v sobě snoubí ty nejcennější kvality, za kterými je odkaz Jana Bechera. Využitím jeho vlastností značka ukazuje, že je zrozena z vášně, nadšení a entuziasmu. Bylinný likér je již přes 200 let oblíbený po celém světě a je dílem člověka, který budováním značky žil, byl plný odhodlání a nikdy se nevzdával. Ten člověk byl Jan Becher, jehož podpis dodnes zdobí každou lahev jako důkaz toho, že každý může dokázat velké věci.
- muž, který vyvezl Becherovku do světa, stvořil ikonickou plochou lahev a vybudoval novou továrnu na likéry. A jeho příběh i dnes ukazuje, že stačí vědět, po čem toužíme, jít si za tím a bude se nám dařit.
Přitom ani on to neměl snadné. Čelil mnoha problémům, lidem, kteří mu nepřáli, podvodníkům nebo byrokratům. Nevzdal se. Nezvolil pohodlnější a snazší cestu nebo rovnou ústup. Na Becherovce mu hodně záleželo. A díky tomu je nadšení Jana Bechera, jeho úcta k tradici i odvaha a snaha vystoupit z davu dodnes cítit z výjimečné chuti Becherovky, která se od roku 1807 nezměnila.
Jan měl cit pro originální a nečekaná řešení. Snil o prosazení unikatní chuti Becherovky i v dalších zemich, a tak v roce 1867 spatřila světlo světa nová továrna. Byl to on, kdo seznámil svět s Becherovkou. A stál také u zrodu ikonické lahve, s kterou si dodnes celý svět Becherovku spojuje. Ve všem, co dělal, dodnes můžeme spatřit Becherovu vášeň pro alchymii, řemeslo a život.
Jedinečný bylinný likér, 13. pramen Karlových Varů, je tak jen důkazem toho, že když víme, co chceme, po čem toužíme, jdeme za tím a dřeme na tom, můžeme dosáhnout čehokoliv.
Zdroj: Eliška Černá, PLEON Impact
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.