1. 9. 2016 - Aktivity pražského nápojového brandu FAKEER pokračují. Po loňském úspěšném uvedení limonád RASPBERRY, LEMON A ORANGE, přichází s dalším produktem. Ve své originální lahvi, jejímž autorem je akademický sochař Jaroslav Róna, představuje FAKEER svou vlastní verzi coly.
“FAKEER COLA opět po roce rozšiřuje naše stávající portfolio a v tomto trendu chceme i nadále pokračovat. Již nyní plánujeme uvést na trh další druhy Fakeerů, které budou i tentokrát vybírány na základě komunikace s našimi fanoušky. Ti nám svými ohlasy v rámci diskuzí na sociálních sítích sami naznačují, o jaké příchutě mají zájem. Přímá spolupráce a komunikace se zákazníky je pro nás zásadní. “ říká Richard Němec, ředitel společnosti FAKEER.
„S FAKEER COLOU vstupujeme na trh v době, kdy zaznamenáváme obrovský nárůst poptávky po našich nápojích. V posledních měsících se nám podařilo dosáhnout statisícových prodejů a tento velmi příznivý vývoj bychom rádi udrželi i tím, že názory a doporučení našich fanoušků budeme i nadále vnímat jako klíčové pro naše finální rozhodování.“ dodává Richard Němec.
Firma FAKEER se profiluje jako mladý brand aktivně spolupracující s řadou známých českých youtuberů a mladých sportovců. Jejich poslední projekt EXPEDICE CHERNOBYL představuje pilotní díl nového cestovně zábavného formátu, který využívá komunikačních možností internetu a přivádí známé tváře české youtube scény do netradičních prostředí. I díky tomuto projektu a jeho výsledkům, které se okamžitě projevily nárůstem prodejů, byl FAKEER přihlášen spolupracující agenturou OGILVY&MATHER Praha do soutěže o nejefektivnější reklamu Effie Awards 2016.
text a foto: Martin Březina
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.