21. 03. 2017 - I letos přichází Plzeňský Prazdroj s nabídkou placených letních stáží a do svých týmů hledá posily z řad vysokoškoláků. Studenti čtvrtých a pátých ročníků se v létě zapojí do práce na reklamních kampaních, tvorby komunikačních strategií nebo poznají technologie vaření piva.
Na komerčně zaměřené stáže se zájemci mohou hlásit do 9. dubna, na technické do konce dubna.
Plzeňský Prazdroj již tradičně nabízí studentům magisterských oborů letní stáže, díky kterým získají praktické zkušenosti z oblasti marketingu a managementu nebo výroby piva. Stáž trvá deset týdnů a zapojit se mohou studenti technických, chemicko‑technologických i ekonomických vysokých škol. „Stážisté se v létě stávají rovnocennými členy interních týmů, pracují na plný úvazek a na reálných projektech. Účastní se porad managementu a na závěr prezentují výsledek své práce nejvyššímu vedení,“ popisuje Tomáš Srb, talent manažer Plzeňského Prazdroje.
V letošním roce Plzeňský Prazdroj na léto otevírá celkem zhruba 10 pozic vhodných pro mladé lidi z oborů finance, marketing či obchod. Hledá také přibližně 10 studentů a absolventů technických škol se zaměřením na elektrotechniku, energetiku, chemii, potravinářství či logistiku. Uchazeče o stáž čekají až tři kola výběrového řízení, stejně jako uchazeče o stálé zaměstnání. „Ti nejlepší mohou na své úspěšné působení během letní stáže navázat v jednom z našich trainee programů nebo získat trvalé zaměstnání,“ vysvětluje Tomáš Srb.
Stážisté budou pracovat na reklamních kampaních pro jednotlivé značky Plzeňského Prazdroje, připravovat strategie pro off-linovou i on-linovou komunikaci, zjišťovat očekávání cílových skupin, hledat cesty k novým zákazníkům i zaměstnancům nebo sledovat výdaje. Přihlášky mohou posílat do 9. dubna u komerčních stáží a do 30. dubna u stáží technických. Pracovní pozice Plzeňský Prazdroj otevírá jak na centrále společnosti v Praze a Bratislavě, tak v pivovarech v Plzni, Velkých Popovicích a Nošovicích.
Pracovní zkušenosti získané v době studia přidávají studentům v očích budoucích zaměstnavatelů na atraktivitě. „U mladé generace obtížně hledáme zaměstnance, kteří plánují v jedné firmě strávit delší dobu, nebo dokonce celou kariéru. Nicméně jsme zjistili, že pokud k nám přijdou mladí na praxi ještě během studia, v kombinaci s našimi podmínkami kariérního postupu je to velmi úspěšná cesta k získání zaměstnanců. K Prazdroji si vybudují hlubší vztah a roste naděje, že s námi zůstanou déle,“ vysvětluje Tomáš Srb.
Zdroj: Jitka Němečková, tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.