26. 05. 2017 - V 12. ročníku prestižní soutěže Marketér roku 2016 získal Zvláštní cenu prezidia České marketingové společnosti Vinařský fond ČR.
Ocenění Duhový delfín si vysloužil za strategii posilující hodnotu produktů a značek tuzemského vinařství.
Na slavnostním vyhlášení převzal ocenění ředitel Vinařského fondu Ing. Jaroslav Machovec: „Každé ocenění potěší, zde ale těší o to více, neboť se České marketingové společnosti podařilo naprosto přesně vystihnout podstatu naší činnosti. Vinařský fond nevyrábí, ani neprodává víno, ale snaží se, troufám si říci úspěšně, o posilování jeho hodnoty. Hodnoty emocionální, tedy aby lidé měli moravská a česká vína rádi a měli k nim vztah, ale i hodnoty ekonomické, tedy aby byli ochotni za jejich kvalitu také utrácet.“
Soutěž Marketér roku vyhlašuje každoročně prezidium ČMS a oceňuje v ní osobnosti, které se podílejí na úspěšném rozvoji firmy či instituce a na všeobecném rozvoji marketingu. Pro vítěze jsou připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla.
Zdroj: Dominika Uhrová, Omnimedia, s. r. o.
Foto: Pixabay
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.