Zlínský kraj na Regiontour 2019 – nový typ expozice
15. 01. 2019 - Zlínský kraj se značkou turistického regionu Východní Morava je na veletrhu Regiontour v Brně tradičním vystavovatelem. V roce 2019 se zásadním způsobem mění charakter zviditelnění regionu.
„Dřívější prezentace turistické nabídky Zlínského kraje, kdy byl dáván důraz na lokality, mikroregiony, oblasti a podoblasti, se stává minulostí. Aktuální prezentace Zlínského kraje zohledňuje obecné trendy a soustřeďuje se více na nabídku konkrétních produktů s ohledem naplnit potřeby zákazníků – turistů.
Právě proto v letošním roce kraj ukáže návštěvníkům svůj potenciál ve čtyřech ucelených tematických blocích. V těch pak vyniknou hlavní jedinečné přednosti turistické nabídky Zlínského kraje, spočívající v rozmanitosti témat, kompaktnosti území a vysoké kvalitě infrastruktury a služeb“, vysvětluje ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy Petra Psotková.
„Návštěvníkům sdělíme, CO VIDĚT?- zde budou prezentovány zejména památky, historické a kulturní cíle, atraktivity. Dostanou doporučení KAM VYRAZIT? Dominovat bude nabídka pro turisty všech kategorií – pěší turisté, cykloturisté, motoristé. Nabídneme také turistické průvodce, mapy, poradenství. Pro ty, kteří jdou za zážitky, bude připravena sekce CO ZAŽÍT? Budeme prezentovat pestrou nabídku moravské gastronomie a jedinečnost folkloru a zejména atraktivní akce, za kterými se vyplatí do regionu přijet (festivaly hudební, folklorní i gastronomické, slavnosti, filmové přehlídky, Barum Rally, jarmarky atd.). Poradíme také, CO VYZKOUŠET? Například dáme inspiraci k produktům navracejícím zdraví, přinášejícím pozitivní zážitky a relaxaci, zejména se jedná o lázně, wellness, relaxační programy a produkty“, dodává Psotková.
Na stánku Zlínského kraje – Východní Moravy pochopitelně nebudou scházet ochutnávky typických lokálních produktů, například moravského vína. Po celou dobu veletrhu bude v provozu také „frgálová manufaktura“, kde budou před zraky návštěvníků připravovány pověstné valašské frgály, skvělá pochutina, kterou dokonce chrání EU zeměpisným označením původu. Stánek Zlínského kraje –Východní Moravy je situován do pavilonu P a má číslo 027.
Zdroj: Iveta Mahdalová, Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o.p.s.
Ilustrační foto: Pixabay
„Dřívější prezentace turistické nabídky Zlínského kraje, kdy byl dáván důraz na lokality,mikroregiony, oblasti a podoblasti,se stáváminulostí. Aktuální prezentace Zlínského kraje zohledňuje obecné trendy a soustřeďuje sevíce na nabídkukonkrétníchproduktů sohledem naplnit potřeby zákazníků –turistů.Právě proto vletošním rocekraj ukáže návštěvníkům svůj potenciál ve čtyřech ucelených tematických blocích. Vtěch pak vyniknouhlavníjedinečné přednosti turistickénabídky Zlínského kraje,spočívající vrozmanitosti témat, kompaktnosti území a vysoké kvalitě infrastruktury a služeb“, vysvětlujeředitelka Centrály cestovního ruchu Východní MoravyPetra Psotková.„Návštěvníkůmsdělíme, CO VIDĚT?-zde budou prezentovány zejména památky, historickéa kulturní cíle, atraktivity. Dostanou doporučení KAM VYRAZIT? Dominovat bude nabídka pro turisty všech kategorií –pěší turisté, cykloturisté, motoristé. Nabídneme také turistické průvodce, mapy, poradenství. Pro ty, kteří jdou za zážitky,bude připravena sekce CO ZAŽÍT? Budeme prezentovat pestrou nabídku moravské gastronomie a jedinečnost folkloruazejména atraktivní akce, za kterými se vyplatí doregionu přijet (festivaly hudební, folklorníi gastronomické, slavnosti, filmové přehlídky, Barum Rally, jarmarky atd.). Poradíme také, CO VYZKOUŠET? Například dáme inspiraci kproduktům navracejícím zdraví, přinášejícím pozitivní zážitky a relaxaci, zejména se jedná o lázně, wellness, relaxační programy a produkty“, dodává Psotková.Na stánku Zlínského kraje –Východní Moravy pochopitelně nebudou scházet ochutnávkytypických lokálních produktů, například moravského vína.Pocelou dobu veletrhu bude vprovozutaké „frgálová manufaktura“, kdebudou před zraky návštěvníkůpřipravovány pověstné valašské frgály, skvělá pochutina, kterou dokonce chrání EU zeměpisným označením původu. Stánek Zlínského kraje –Východní Moravy jesituován do pavilonu Pa má číslo 027„Dřívější prezentace turistické nabídky Zlínského kraje, kdy byl dáván důraz na lokality,mikroregiony, oblasti a podoblasti,se stáváminulostí. Aktuální prezentace Zlínského kraje zohledňuje obecné trendy a soustřeďuje sevíce na nabídkukonkrétníchproduktů sohledem naplnit potřeby zákazníků –turistů.Právě proto vletošním rocekraj ukáže návštěvníkům svůj potenciál ve čtyřech ucelených tematických blocích. Vtěch pak vyniknouhlavníjedinečné přednosti turistickénabídky Zlínského kraje,spočívající vrozmanitosti témat, kompaktnosti území a vysoké kvalitě infrastruktury a služeb“, vysvětlujeředitelka Centrály cestovního ruchu Východní MoravyPetra Psotková.„Návštěvníkůmsdělíme, CO VIDĚT?-zde budou prezentovány zejména památky, historickéa kulturní cíle, atraktivity. Dostanou doporučení KAM VYRAZIT? Dominovat bude nabídka pro turisty všech kategorií –pěší turisté, cykloturisté, motoristé. Nabídneme také turistické průvodce, mapy, poradenství. Pro ty, kteří jdou za zážitky,bude připravena sekce CO ZAŽÍT? Budeme prezentovat pestrou nabídku moravské gastronomie a jedinečnost folkloruazejména atraktivní akce, za kterými se vyplatí doregionu přijet (festivaly hudební, folklorníi gastronomické, slavnosti, filmové přehlídky, Barum Rally, jarmarky atd.). Poradíme také, CO VYZKOUŠET? Například dáme inspiraci kproduktům navracejícím zdraví, přinášejícím pozitivní zážitky a relaxaci, zejména se jedná o lázně, wellness, relaxační programy a produkty“, dodává Psotková.Na stánku Zlínského kraje –Východní Moravy pochopitelně nebudou scházet ochutnávkytypických lokálních produktů, například moravského vína.Pocelou dobu veletrhu bude vprovozutaké „frgálová manufaktura“, kdebudou před zraky návštěvníkůpřipravovány pověstné valašské frgály, skvělá pochutina, kterou dokonce chrání EU zeměpisným označením původu. Stánek Zlínského kraje –Východní Moravy jesituován do pavilonu Pa má číslo 027
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.