31. 8. 2012 - Plzeňský Prazdroj společně s Intersparem přichází s novým konceptem prodeje a prezentace piva. Speciálně upravené prodejní plochy s pivem v obchodě se představují v hypermarketech INTERSPAR v Praze Štěrboholích a v Mladé Boleslavi na ulici Jičínská.
Celkově chystá Prazdroj ve spolupráci s Intersparem realizovat instalaci konceptu v následujících třech měsících ve dvou dalších prodejnách Intersparu. V roce 2013 se objeví nové pivní sekce v dalších pobočkách Intersparu po celé České republice. Nový koncept nabídne pohodlný a kulturní nákup piva, jednoduchou orientaci a informace o pivu obecně, zejména pak o Českém pivu*.
Důležitost prodejů baleného piva vzrůstá a na celém pivním trhu se v obchodech prodá přibližně 55 % celkového objemu piva. Cílem projektu Svět piva je představit nový standard nakupování piva, které poskytne dobrý a přehledný výběr piv, ale také informace o pivu a jeho druzích, o výjimečnosti českého piva a jeho typických vlastnostech, ale také o chráněném zeměpisném označení České pivo.
„Víme, že spotřebitelé mají rádi pivo, které považují za český národní nápoj. Snažíme se jim nabídnout nejlepší pivní zážitky a portfolio našich značek prezentujeme v obchodě unikátním způsobem a na správném místě. Nový koncept vytvoří inspirativní prostředí a zjednoduší nakupujícím orientaci i volbu piva v pivní sekci. Věřím, že Svět piva nabídne příjemné zážitky z nakupování a že vylepší pivní kulturu v oblasti baleného piva,“ říká Doug Brodman, generální ředitel Plzeňského Prazdroje.
Inovace pivní sekce je součástí celkové přestavby jednotlivých prodejen, která přinese právě ve Světě piva daleko propracovanější servis pro zákazníky.
„Na společném projektu Svět piva jsme spolupracovali s Prazdrojem proto, že se snažíme neustále zlepšovat služby pro naše zákazníky. Jednu naši prodejnu navštíví měsíčně v průměru deset tisíc lidí. Doufáme, že co nejvíce z nich se podívá v rámci nákupu také do nově zbudovaného Světa piva. Největším oceněním za naši snahu bude, pokud se stane pro nakupující příjemným místem, kde pro ně bude nakupování pohodlné,“ okomentoval koncept Martin Ditmar, generální ředitel společnosti SPAR ČOS s.r.o.
Příprava vývoje celého konceptu Svět piva byla vedena interně Shopper marketingovým týmem, přičemž na vývoji Plzeňský Prazdroj a Interspar spolupracoval s mnoha renomovanými agenturami.
*Piva, která chtějí označení České pivo používat, musí splňovat stanovená kritéria:
- místo výroby ve vymezené zeměpisné oblasti (ČR)
- Česko jako místo původu a složení základních surovin (chmel, slad, voda)
- použitá technologie typická pro výrobu českého piva
- kvalitativní ukazatele hotového piva, jako je extrakt v původní mladině, obsah alkoholu, barva, hořkost, pH, míra prokvašení
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.