13. 9. 2012 - Aby bylo nakupování pro zákazníky hypermarketů INTERSPAR ještě příjemnější, připravila společnost SPAR ČOS i na podzim bohatou nabídku, v nichž mohou zákazníci nakoupit výrobky za příznivé ceny napříč celým sortimentem. K podpoře pozitivního cenového vnímání zákazníků byla v září spuštěna také nová kampaň s mottem „Přišli si jen pro banány v akci...“.
Kampaň je zaměřena na posílení příznivého cenové vnímání u zákazníků, kteří do prodejen v síti SPAR ČOS míří především pro výrobky z akční nabídky. Představuje hypermarkety INTERSPAR i supermarkety SPAR jako místo s širokým sortimentem vhodné pro kvalitní rodinný nákup a zároveň motivuje zákazníky k větším nákupům.
„Také pro podzimní období jsme připravili našim zákazníkům řadu skvělých nabídek, díky nimž mohou nakoupit potraviny a další zboží za velmi příznivé ceny, “ uvádí Martin Ditmar, generální ředitel SPAR ČOS.
Tipy z podzimní nabídky
- Piva pro závěr grilovací sezóny i podzimní romance s chutí vína
Pro závěr grilovací sezóny připravil INTERSPAR širokou nabídku piv, která si v akci mohou zákazníci dopřát se slevou až 33 %. Podzim jistě zpříjemní také nabídka výjimečných vín, jako je třeba Veltlínské zelené pozdní sběr nebo francouzské Cuvée Jean-Paul rouge, k němuž sommelier INTERSPARU Vlastimil Vávra uvádí: „Lahodné červené suché víno nabízí vůni a chuť po zralých lesních plodech se špetkou koření a lékořice. Skvělé je ke grilovaným steakům, drůbeži či jehněčímu masu.“
S chutí do školy i do přírody
V prodejnách společnosti SPAR ČOS najdou zákazníci pestrou nabídku potravin, drogistického a dalšího nepotravinářského zboží. Zakoupit zde mohou také například funkční outdoorové a indoorové sportovní oblečení pod privátní značkou Everton, s cenovým zvýhodněním až 50 % na vybrané položky, včetně dětských softshellových bund a trekkingových kalhot, které se začátkem školního roku jistě potěší především rodiče školáků.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.