Štamgast & Gurmán
Toto je inzerce. Proč ji ještě u nás nemáte také? Více ZDE

Slavnostní otevření 100. prodejny „Můj obchod“

Slavnostní otevření 100. prodejny „Můj obchod“

15. 8. 2013 - Generální ředitel MAKRO Cash & Carry ČR Axel Hluchy dnes zavítal do obce Čisté u Horek, aby společně se starostou obce Ladislavem Jiřičkou poblahopřáli Romaně Hamplové, majitelce obchodu s potravinami, které se staly jubilejní 100. prodejnou partnerského projektu Můj obchod.

Velkoobchod MAKRO Cash & Carry ČR spustil partnerský projekt Můj obchod, určený maloobchodníkům, před necelým rokem a v současnosti má již přes sto partnerských prodejen. Jubilejní 100. prodejnou, která prošla modernizací, obměnou sortimentu a dostala  oranžovo-zelené logo Můj obchod, se staly potraviny Romana Hamplová v podkrkonošské obci Čistá u Horek. „Rozhodnutí pro změnu obchodu po třinácti letech provázely obavy, ale společnost MAKRO je tým profesionálů. Obchod se nejen opticky zvětšil, ale stal se i přehlednějším a letákové akce přivedly nové zákazníky. „Děkuji pracovnímu kolektivu a MAKRO týmu za skvělou práci,“ říká majitelka potravin Romana Hamplová.

00928-MujObchod_10.jpg

Obr. Společný přípitek (na fotografii zleva: Petr Soukup - Makro, Axel Hluchy - Generální ředitel Makro Cash & Carry ČR, Romana Hamplová - majitelka prodejny, p. Hampl - majitel prodejny, Ladislav Jiřička - starosta obce Čistá u Horek

Spokojenost vyjádřil i starosta obce Ladislav Jiřička, který uvedl: „Jsem rád, že se paní Romaně Hamplové podařilo modernizovat prodejnu. Především jako zákazník vítám rozšíření sortimentu a jako starosta pak určitě zlepšení vzhledu obchodu a kultivovanou reklamu. Věřím, že proběhlá adaptace přispěje k větší pohodě nakupujících a přivede do obchodu nové zákazníky. Nesmím také zapomenout zmínit výbornou spolupráci, kterou s provozovatelkou obchodu máme při pořádání obecních i spolkových akcí. Za to moc děkuji."

Generální ředitel Axel Hluchy doplňuje: „V zahraničí tento projekt úspěšně funguje již několik let. My jsme ho odstartovali před necelým rokem a nárůst zákazníků prodejen pod hlavičkou Můj obchod se pohybuje v rozmezí  10–15 % a nárůst tržeb pak mezi 15–30 %. Jsem rád, že se tak dynamicky rozjíždí i v České republice a že vzbudil u maloobchodníků velký zájem. Věřím, že změna přinese paní Hamplové úspěšný rozvoj jejího podnikání a mnoho spokojených zákazníků.“

00928-MujObchod_5.jpg

Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.

Vychytané.cz - fotky, fotoreporty, akce, parties     Golden Apple Cinema - multikino, Velké kino, kino Květen Zlín-Malenovice    
Gastro Novotný        
O nás | Reklama | Spolupráce | Kontakt
(c) Jaroslav Střecha, 2024, design DesignLabs.cz, úprava kódu a programování SPmedia.cz