24. 9. 2013 - ÚSTÍ NAD LABEM - Značka Stará myslivecká zaplaví s nástupem října televizní kanály Prima Group. Společnost Granette & Starorežná Distilleries přichystala společně s agenturou Comtech změnu komunikační strategie tohoto nápoje s mnohaletou tradicí, jež se datuje od roku 1847.
Kampaň je cílená především na mladší věkové skupiny. Pravdou ovšem je, že se jedná o nápoj, který chutná napříč všem generacím.
V případě přípravy čtveřice televizních sponzorských odkazů, které divákům přiblíží Starou mysliveckou, se jednalo o jeden natáčecí den. Televizní diváci se z nich dozvědí, že základem tohoto nápoje je vinný destilát ze slunné francouzské oblasti Cognack. Specifickou chuť dotváří přimíchané výluhy ze sušeného ovoce a směsi exotického koření. K tomu, aby měl nápoj vskutku nezaměnitelnou a navíc výjimečně jemnou a lahodnou chuť, přispívá několikaměsíčního zrání v dubových sudech. Zde se dokonale smísí chuť vinného destilátu s tóny dubového dřeva a naplno se rozvine příjemné ovocné aroma. Na konci tak vzniká nápoj, který nemá svým složením a chutí obdobu a je zcela jedinečným zážitkem pro všechny smysly.Důležité je, že za celá léta se receptura prakticky nezměnila.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.