Štamgast & Gurmán

Nový cenový program společnosti MAKRO

Nový cenový program společnosti MAKRO

9. 10. 2013 - Velkoobchod MAKRO Cash & Carry Česká republika přichází s novým cenovým programem, který je zaměřen především na individuální přístup k zákazníkovi - podnikateli. Nový cenový program nabídne nejvýhodnější velkoobchodní ceny u nejprodávanějších položek v daném regionu, výrazné slevy akčního zboží u více než 2 000 položek a vyšší zpětné bonusy 3 % a 5 % čtvrtletně podle výše obratu.

Axel Hluchy, generální ředitel MAKRO Cash & Carry ČR, k cenovému programu říká: „MAKRO dlouhodobě podporuje nezávislé podnikání, přičemž se orientuje především na profesionální gastronomii a maloobchodníky, a tuto strategii chce do budoucna ještě upevnit. Prostřednictvím nového cenového programu MAKRO posiluje svou pozici velkoobchodníka a zohledňuje individuální přístup k zákazníkovi-podnikateli.”

01056-MAKRO_paleta_vyhod.jpg

Cenovou politiku v MAKRO zaštiťuje nově vzniklé oddělení pro tvorbu cen pod vedením Daniela Grafa. Nový cenový program stojí na třech pilířích:

1. Nízká velkoobchodní cena

U nejprodávanějších položek nabízí MAKRO od 1. října 2013 nejvýhodnější velkoobchodní ceny v porovnání s konkurenčními velkoobchody v daném regionu. Ceny se kontrolují každé dva týdny. Daniel Graf, manažer oddělení pro cenotvorbu MAKRO Cash & Carry ČR, doplňuje: „Zavedení nového cenového programu předcházel rozsáhlý průzkum trhu a mezi našimi zákazníky. Na základě jeho výsledků jsme upravili ceny tak, abychom u nejprodávanějších artiklů (jedná se o tzv. nákupní košík) nabídli nejvýhodnější velkoobchodní cenu v rámci konkrétního regionu.“

2. Akční nabídky

MAKRO nabízí výrazné slevy akčního zboží u více než 2 000 položek každé dva týdny. K tomu Daniel Graf říká: „Zákazníci dlouhodobě hodnotí naše akční nabídky pozitivně, i přesto je budeme nadále optimalizovat, aby sortimentem přesně odpovídaly potřebám profesionálů. Jde především o letákové nabídky šité na míru našim hlavním zákaznickým skupinám, kterými jsou nezávislí maloobchodníci a profesionální gastronomie, tzv. HoReCa.“

3. Vyšší čtvrtletní bonusy

MAKRO nabízí nově čtvrtletní obratové bonusy 3 % nebo 5 %, a to zpětně. „Vzhledem k výsledkům průzkumu jsme pozměnili náš stávající bonusový program, takže nyní mnohem více odpovídá nákupním zvyklostem našich zákazníků. Našim obchodním zástupcům navíc poskytuje větší flexibilitu při sjednávání individuálních podmínek,“ vysvětluje manažer oddělení pro cenotvorbu MAKRO Cash & Carry Daniel Graf.

Axel Hluchy, generální ředitel MAKRO Cash & Carry ČR, dodává: „V MAKRO vidíme naši budoucnost spjatou s nezávislým podnikáním v Čechách, kdy našim zákazníkům z řad profesionálů poskytujeme unikátní potravinový i nepotravinový sortiment ve vysoké kvalitě za jednoznačně konkurenční velkoobchodní ceny společně se službami, které podporují jejich podnikání a uspokojí rovněž jejich soukromou potřebu – a to vše na jednom místě.”

01056-Axel_RGB.jpg

Obr. Axel Hluchy, generální ředitel MAKRO Cash & Carry ČR

DVĚ OTÁZKY PRO GENERÁLNÍHO ŘEDITELE MAKRO

Proč MAKRO přistoupilo k novému cenovému programu, v čem jsou výhody oproti předcházejícímu cenovému programu?

Ve spolupráci s německou konzultační společností OC & C jsme v letošním roce provedli rozsáhlý průzkum trhu a chování zákazníků, jehož cílem bylo nastavit budoucí cenovou a obchodní strategii MAKRO tak, aby odpovídala především potřebám malého a středního podnikání. Konkrétně můžeme zmínit, že jsme upravili skladbu tzv. nákupního košíku, aby obsahoval artikly, které jsou pro tuto zákaznickou skupinu rozhodující, a nastavili zde nejvýhodnější ceny v porovnání s velkoobchodní konkurencí v daném regionu. U Bonusového programu jsme pak nově zavedli slevy ve výši 3 a 5 procent, jež budeme vyplácet zákazníkovi zpětně na konci čtvrtletí. Tříprocentní sleva náleží zákazníkovi, který u nás utratí za čtvrtletí 100.000 Kč bez DPH (33.000,- měsíčně), pětiprocentní pak dostane zákazník, který přesáhne za tři měsíce obrat 250.000,- bez DPH (83.000,- měsíčně). Zrušili jsme jednoprocentní slevu z faktury při nákupu od 20.000,- do 40.000,- bez DPH měsíčně, která podle výsledků průzkumu nebyla pro zákazníky motivující. Ostatní podmínky zůstávají beze změny.

Čeho chce MAKRO novým cenovým programem dosáhnout v budoucnosti?

Očekáváme, že vzhledem k vylepšeným podmínkám posílíme loajalitu stávajících profesionálních zákazníků a oslovíme nové. Přičemž z nové cenové strategie budou profitovat všichni, jelikož dosavadní výhody zachováváme. Všechny zákaznické karty zůstávají v platnosti. V případě dotazů či zájmu o zařazení do nového bonusového programu je možné kontaktovat naši zákaznickou linku 844 999 111, případně napsat na e-mail info@makro.cz. 

Malí a střední podnikatelé v České republice

Malí a střední podnikatelé reprezentují více než milion ekonomických subjektů v ČR (MAKRO registruje milion vydaných karet, přičemž aktivně nakupuje 700 000 zákazníků), tj. 99,84 % všech podnikatelů. Zaměstnávají přes 1,8 mil. zaměstnanců, což představuje 60,88 % všech pracovníků ČR, a na vývozu se podílejí cca 51 % a na dovozu cca 56 %. Podíl na HDP je 36,2 %.

Zdroj: http://www.businessinfo.cz/cs/clanky/shrnuti-navrhu-koncepce-msp-2014-plus-3331.html

Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.

Vychytané.cz - fotky, fotoreporty, akce, parties     Golden Apple Cinema - multikino, Velké kino, kino Květen Zlín-Malenovice    
Gastro Novotný        
O nás | Reklama | Spolupráce | Kontakt
(c) Jaroslav Střecha, 2024, design DesignLabs.cz, úprava kódu a programování SPmedia.cz