12. 12. 2013 - PRAHA - Desperados je první originální pivo s příchutí tequily, o kterém bude čím dál častěji slyšet. A na českém pivním trhu bude i víc vidět: jeho distribuce se od nového roku ujme společnost HEINEKEN, do jejíhož mezinárodního portfolia tato dynamická pivní značka patří.
Díky propracované distribuční síti českého HEINEKENu se rozšíří počet míst, kde bude k dostání – ať už v hypermarketech a supermarketech nadnárodních řetězců, u čerpacích stanic, nebo ve vybraných barech a klubech, protože Desperados je pivo jako stvořené pro noční zábavu.
Desperados je první originální pivo s příchutí tequily, které se začalo vyrábět v roce 1994. Jde o unikátní kombinaci ležáku, příchuti tequily a jemných ovocných podtónů. Díky své chuťové vyváženosti a lehké perlivosti si pivo záhy získalo příznivce po celém světě, takže se dnes distribuuje celkem do 69 zemí. Vyšší obsah alkoholu (5,9% objemu) a zdařilá kombinace právě piva a tequily Desperados přibližuje segmentu long drinků a stává se tak alternativou pro ty spotřebitele, kteří pivo primárně nepijí. Jako dynamická značka cílí především na dospělé studenty a mladé lidi, ženy i muže, kteří si umí naplno užívat života. Nejlepší příležitostí, kde si Desperados užít, proto představují „divočejší“ párty. Smyslový zážitek umocňuje i obal produktu – prémiová ikonická láhev s embosováním, která odkazuje k latinské Americe a rebelskému charakteru značky.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.