17. 1. 2014 - BRNO - Posedmé byly v Brně na veletrzích GO & Regiontour 2014 oceněny výjimečné a vysoce kvalitní počiny v oblasti cestovního ruchu. Ocenění byla předána v kategoriích Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický portál, Nejlepší turistický produkt, Nejlepší cestovní kancelář, Nejlepší lázeňský a wellness balíček a Nejlepší golfový balíček. Soutěž Velká cena cestovního ruchu 2013/2014 tradičně vyhlásily společnosti Veletrhy Brno a C.O.T. media s cílem přispět ke zkvalitnění nabídky a služeb v cestovním ruchu České republiky.
V pěti kategoriích, které hodnotila odborná porota, splňovalo podmínky zařazení do soutěže 100 přihlášek, o jednadvacet více než loni.
Lázně Luhačovice ovládly kategorii „Nejlepší lázeňský a wellness balíček“. Porota ocenila především atraktivnost nabídky, propojení několika služeb či provozovatelů (rozsah a typ wellness a lázeňských služeb), oslovení cílové skupiny, úroveň zpracování nabídky, obchodovatelnost produktu. Ocenění se Lázním Luhačovice dostalo za lázeňský a wellness balíček Aktivní dovolená v Luhačovicích. Cenu převzal Jiří Dědek, výkonný ředitel Lázně Luhačovice, a. s.
Obr.: Jiří Dědek přebírá cenu za Lázně Luhačovice
V kategorii nejlepší turistický produkt získala Speciální cenu Veletrhů Brno společnost Luhačovské Zálesí, o.p.s za turistický produkt „Food Festival Resortu Luhačovice“.
Cenu převzala Lenka Blažková a Roman Kašpar, manažeři Luhačovského Zálesí. Miloň Mlčák, který cenu za BVV předával, ocenil u tohoto produktu nejenom zajímavost nápadu, ale také jeho komplexnost.
Obr.: Luhačovské Zálesí získalo Speciální cenu Veletrhů Brno za turistický produkt „Food Festival Resortu Luhačovice“
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.