30. 1. 2014 - PRAHA - KFC, expert na kuřecí speciality, se těší přízni zákazníků na českém trhu již 20 let a díky své regionální expanzi zaznamenává jejich rostoucí počet napříč celou republikou. Za celou dobu provozu všechny pobočky připravily speciality z více než 30 000 tun kuřecího masa a obsloužily přes 160 milionů zákazníků.
Své fanoušky si KFC získává přípravou pokrmů té nejvyšší kvality, při které využívá vždy jen čerstvé maso, zpracované těsně před podáním zákazníkovi. Za roky svého působení na českém trhu KFC navázalo trvalou spolupráci s řadou lokálních dodavatelů surovin, které jsou do restaurací denně dováženy.
Jedna z nejvytíženějších poboček KFC, restaurace Blaník na Václavském náměstí, prošla v lednu tohoto roku celkovou rekonstrukcí, při níž byl využit nejmodernější design s důrazem na kvalitní přírodní materiály. Specifické prvky designu zahrnují lícové cihlové zdivo, velkoformátové obklady s texturou litého betonu a obklady z přírodního dřeva, které jsou doplněné velkoplošnými grafikami. Rekonstrukce probíhala nepřetržitě po dobu 17 dnů a v převážné většině se na ní podíleli místní dodavatelé. Restaurace nově nabídne 190 míst k sezení, o 42 více oproti původní kapacitě.
Modernizovaná restaurace přináší také zcela nový systém objednávání a výdeje produktů Order/Pick up, který rozděluje přijetí objednávky a její výdej na dvě stanoviště obsluhy. „Nový systém prodeje umožní především lepší organizaci prodeje a zrychlení obsluhy každého jednotlivého zákazníka. Odráží taktéž nejnovější trendy v tomto odvětví, kdy je kladen důraz především na masivnější rozvoj nových informačních a komunikačních technologií,“ uvádí Petr Novák, oblastní manažer KFC a dodává, „Většina nových a renovovaných restaurací KFC bude vybavena tímto systémem.“
Během dvacetiletého působení KFC v České republice bylo otevřeno již 65 poboček, prostřednictvím kterých KFC poskytuje své služby zákazníkům v různých regionech. „V průběhu posledních dvou let jsme otevřeli 11 nových restaurací pokrývajících zejména hlavní dálniční tahy a regionální města Prostějov, Opavu a Chomutov; nejnovější tři pobočky byly na konci loňského roku otevřeny v Prostějově, na Exitu 50 dálnice D11 a také na dálnici D5,“ řekl Libor Hubík, provozní ředitel KFC a jednatel AmRest, a dodal, „Za dobu své existence obsloužily restaurace KFC více než 160 milionů zákazníků.“
Obr.: Pásku ve zrekonstruované restauraci KFC Blaník přestřihuje Petr Novák, oblastní manažer KFC; zdroj: KFC
Otevření zrekonstruované restaurace KFC Blaník a významné jubileum přišel oslavit také kouzelník a trapnomág Richard Nedvěd, který zpestřil odpolední program svým speciálním představením. „V restauracích KFC jsem stálým hostem, protože často cestuji a jejich kuře je prostě nejlepší. Jsem rád, že jsem se mohl podílet na oslavách 20. výročí a do dalších let přeji KFC mnoho spokojených zákazníků,“ řekl Richard Nedvěd.
KFC za dobu svého působení připravilo pokrmy z více než 30 000 tun kuřecího masa, 10 000 tun zeleniny a více než 25 000 tun brambor. Celkově zákazníci za 20 let spotřebovali také téměř 80 milionů litrů nápojů.
„Nejoblíbenějším produktem mezi zákazníky je jednoznačně Twister, který byl na trh uveden před 13 lety. Od té doby jsme ho prodali zhruba 70 milionů kusů,“ uvedla Karolína Alaxinová, Senior Brand Manager KFC pro Českou republiku, a dodala, „Následují zákazníky velmi oblíbené KFC Hot Wings a Strips, z cenově výhodnější nabídky se nejvíce kupuje sendvič Longer a na zahnání většího hladu pak Grander a KFC kyblíky.“
U příležitosti tohoto významného výročí restaurace KFC společně podpořily projekt obecně prospěšné společnosti Women for Women „Obědy pro děti“, který pomáhá dětem, jejichž rodiče si nemohou financování stravy ve školních jídelnách dovolit, aby i ony mohly chodit na obědy a měly tak zajištěnou pravidelnou, teplou a vyváženou stravu. Každá restaurace KFC věnovala 1 000 Kč a šek na celkovou částku ve výši 65 000 Kč byl ve středu 29. ledna 2014 předán z rukou zástupců KFC obecně prospěšné organizaci Women for Women.
Obr.: Slavnostní předání šeku, na fotografii zprava Karolína Alaxinová, Senior Brand Manager KFC pro Českou republiku, Jana Skopová, Manažer charitativních projektů manželů Tykačových, Ivana Tykač, ředitelka a zakladatelka organizace Women for Women, o.p.s.; Petr Novák, oblastní manažer KFC, Libor Hubík, provozní ředitel KFC a jednatel AmRest, a kouzelník a trapnomág Richard Nedvěd; zdroj: KFC
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.