7. 4. 2011 ZLÍN - AdCamp 2011, prestižní mezinárodní konferenci zaměřenou na turistiku a cestovní ruch, bude ve dnech 12. a 13. dubna hostit Kongresové centrum ve Zlíně. Hlavním tématem bude Místo jako značka - Vytváření a propagace bodů zájmů v cestovním ruchu. Pořadatelem akce je Centrum pro podporu marketingového vzdělávání.
Přestože je AdCamp konferencí odbornou, určená je nejen pracovníkům destinačních managementů, úředníkům odborů cestovního ruchu nebo marketingovým odborníkům, ale i studentům příslušných oborů. "Zaměření letošního ročníku jsme rozšířili i na poskytovatele služeb v cestovním ruchu," doplnila projektová manažerka AdCampu Jaroslava Němcová. Organizátorům se podařilo zajistit pro přednášky velmi uznávané odborníky. Ve Zlíně například vystoupí Daniel Levine, celosvětově respektovaný ředitel poradenské agentury pro cestovní ruch v New Yorku. Pomůže identifikovat nové trendy v oblasti cestovního ruchu a vysvětlí jejich vliv na společnost. Povede také workshop v anglickém jazyce zaměřený na vytváření a propagaci POI v cestovním ruchu. "Představím několik příběhů firem z různých odvětví, které uspěly díky tomu, že svým zákazníkům daly pádný důvod, aby si koupili právě jejich výrobek či službu. V druhé části prezentace ukážu, jak tuto strategii aplikovat v oblasti cestovního ruchu," vzkázal Levine, podle kterého jsou dnešní turisté více orientovaní na cenu více než před několika lety, ale přitom kladou větší důraz na kvalitu poskytovaných služeb. Také další jména odborníků, kteří vystoupí na AdCampu, jsou zárukou kvalitních přednášek. Hlavnímu tématu - Místo jako značka - se bude věnovat specialista na řízení značek Tomáš Hrivňák. Mezi lektory je i filmový producent Tomáš Vican, jehož filmy Bobule a 2Bobule jsou důkazem, že účinným nástrojem propagace turisticky atraktivních míst je i product placement ve filmu. O gastronomii v souvislosti s cestovním ruchem pohovoří Kateřina Hicks Pavlitová, ředitelka pro public relations Mandarin Oriental Prague a bývalá ředitelka zastoupení agentury Czechtourism v New Yorku. Účastníci konference se mohou těšit také na vystoupení uznávané architektky Evy Jiřičné, jež promluví o architektuře a jejím vlivu na cestovní ruch nebo ředitele Pražského kulinářského institutu Romana Vaňka, který vešel ve známost také jako porotce z televizního pořadu Na nože. Praktické ukázky úspěšných marketingových projektů ze Zlínského kraje představí ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Morava Dana Daňová. Více informací o lektorech i celé konferenci získáte na www.adcamp.cz. Kontakty: Mgr. Jaroslava Němcová, projektová manažerka AdCampu 2011, tel: 603 160 594, e-mail: nemcova@cpmv.cz, www.adcamp.cz
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.