Štamgast & Gurmán

KFC bojuje za stoprocentní a čerstvé kuřecí maso

KFC bojuje za stoprocentní a čerstvé kuřecí maso

12. 3. 2014 - PRAHA - Původ a kvalita masa jsou při nákupu důležité pro 89 % lidí. KFC se řídí průzkumem o konzumaci masa v ČR a spouští novou komunikační kampaň „Opravdové kuře, opravdová chuť!“

Kuřecí maso patří mezi nejoblíbenější druhy masa v České republice. Alespoň jednou týdně si pokrm připravený z kuřecího masa dopřeje 61 % Čechů, v případě mladých lidí do 24 let je to dokonce 74 %. Pro téměř 90 % respondentů nejnovějšího průzkumu společnosti KFC, provedeného ve spolupráci s výzkumnou agenturou IPSOS*, je důležitý původ a kvalita masa, které konzumují. Až 40 % Čechů však má obavu, že jim prodejci či výrobci o potravinách poskytují neúplné informace. KFC proto začátkem března spouští novou komunikační kampaň „Opravdové kuře, opravdová chuť!“, která poukazuje na důležitost používání čerstvého a stoprocentního masa, jelikož jen tak může být zaručena autentická chuť a kvalita.

KFC vyhlašuje válku falešnému kuřeti

Jako zastánce kvalitních surovin, KFC svým zákazníkům vždy nabízí produkty připravené z opravdového kuřecího masa. Při přípravě jídel používá čerstvé suroviny té nejvyšší kvality – chlazené kuřecí maso je do všech restaurací zaváženo dvakrát až třikrát týdně přímo od lokálních dodavatelů - Vodňanské drůbeže a Drůbežářského závodu Klatovy. Kuchaři KFC každý den ručně připravují jednotlivé produkty vždy těsně před servírováním zákazníkovi. Kuřecí maso není strojově upravené ani mleté, v restauracích KFC je porcováno výhradně krájením, aby byla zachována jeho šťavnatost, struktura a chuť. „Český zákazník je náročný a my mu chceme dopřát to nejlepší, proto používáme čerstvé a kvalitní maso. Spolu s originální recepturou je to důvod, proč je chuť kuřete z KFC mezi konkurencí výjimečná,“ řekla Karolína Alaxinová, Marketing Manager KFC pro Českou republiku.

Jak odhalil nejnovější průzkum KFC, o složení kupovaných potravin se zajímá 84 % Čechů. Více než pětina lidí kontroluje složení jídla při každém nákupu, 59 % lidí pak zjišťuje složení u jídel, která kupují poprvé. Ještě o něco obezřetnější jsou Češi v případě nákupu masa. Jeho původ je důležitý pro 89 % respondentů. „Průzkum ukázal, že lidé se zajímají o to, co jedí, ale také odhalil jistou obavu, že nedostávají úplné informace. Proto jsme se rozhodli pro spuštění nové komunikační kampaně, která má za cíl informovat naše zákazníky, že u nás si mohou dopřát pouze a jen opravdové a čerstvé maso od ověřených dodavatelů. Naši dodavatelé procházejí pravidelnými a velmi přísnými kontrolami, takže si můžeme být jistí kvalitou a složením každého kousku, který našim zákazníkům v provozovnách KFC naservírujeme,“ vysvětlila Karolína Alaxinová.

Češi mají kuřecí maso rádi, vedou stehna

Kuřecí maso je z nutričního hlediska velmi hodnotné a navíc je lehce stravitelné, proto má velký význam z hlediska vyvážené stravy. Toho jsou si vědomi i Češi, proto kuřecí maso konzumují rádi a často. Průzkum ukázal, že téměř 91 % lidí považuje kuřecí maso za zdravé. Největší oblibě se těší v Karlovarském kraji, následně pak v Moravskoslezském kraji a v Praze. „Obliba kuřecího masa v České republice je skutečně vysoká, 92 % lidí ho konzumuje alespoň jednou měsíčně. Velkou popularitu můžeme sledovat především u mladých lidí od 15 do 24 let, kteří zároveň tvoří jednu třetinu zákazníků KFC,“ řekla Karolína Alaxinová. Nejoblíbenější mezi Čechy jsou kuřecí stehna (44 %), následují prsa (42 %) a křídla (12 %).

Obr.: KFC ve své nové kampani bojuje proti falešenému kuřeti

*Průzkum pro KFC byl proveden výzkumnou agenturou IPSOS (pomocí nástroje Instant Research) v únoru 2014 na reprezentativním vzorku 1050 osob ve věku 15-65 let. Podrobnější sociodemografické údaje jsou k dispozici na vyžádání.

Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.

Autor/zdroj: foto: KFC
Vychytané.cz - fotky, fotoreporty, akce, parties     Golden Apple Cinema - multikino, Velké kino, kino Květen Zlín-Malenovice    
Gastro Novotný        
O nás | Reklama | Spolupráce | Kontakt
(c) Jaroslav Střecha, 2024, design DesignLabs.cz, úprava kódu a programování SPmedia.cz