24. 3. 2014 - Sponzorské vzkazy z dílny agentury Comtech, které u pořadu Star Dance propagovaly moravská a česká vína, byly oceněny Zlatou peckou 2013. Ukázalo se, že Ondřej Brzobohatý, spojený s lehkým humorem a naším vínem, může oslovit nejen veřejnost, ale i odborníky na komunikaci.
Soutěž kreativity v reklamě METRO Zlatá pecka pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK). Do letošního 19. ročníku se přihlásilo celkem 113 kampaní od 31 českých a 10 slovenských agentur.
Porota s čestným předsedou Jiřím Suchým pak nominovala 35 prací, z nichž nakonec vytoužené ocenění získalo 20 reklamních počinů. Slavnostní večer a předávání cen proběhlo 27. února v pražském klubu Lávka. Večerem provázel moderátor a režisér Jakub Kohák, veřejnosti známý spíše jako Zadar.
Cenu převzali tvůrci kampaně, kteří mj. vyjádřili dík i Vinařskému fondu. K zisku kreativních reklamních cen jsou dle jejich slov vždy potřeba dvě strany mince – dobré nápady a osvícený klient.
Oceněné spoty můžete shlédnout zde.
Oceněné práce si můžete prohlédnout na stránkách agentury na www.icomtech.cz.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.