Štamgast & Gurmán

Komunikační kampaň Vinařského fondu získala ocenění za kreativitu

Komunikační kampaň Vinařského fondu získala ocenění za kreativitu

24. 3. 2014 - Sponzorské vzkazy z dílny agentury Comtech, které u pořadu Star Dance propagovaly moravská a česká vína, byly oceněny Zlatou peckou 2013. Ukázalo se, že Ondřej Brzobohatý, spojený s lehkým humorem a naším vínem, může oslovit nejen veřejnost, ale i odborníky na komunikaci.

Soutěž kreativity v reklamě METRO Zlatá pecka pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK). Do letošního 19. ročníku se přihlásilo celkem 113 kampaní od 31 českých a 10 slovenských agentur.

Porota s čestným předsedou Jiřím Suchým pak nominovala 35 prací, z nichž nakonec vytoužené ocenění získalo 20 reklamních počinů. Slavnostní večer a předávání cen proběhlo 27. února v pražském klubu Lávka. Večerem provázel moderátor a režisér Jakub Kohák, veřejnosti známý spíše jako Zadar.

Cenu převzali tvůrci kampaně, kteří mj. vyjádřili dík i Vinařskému fondu. K zisku kreativních reklamních cen jsou dle jejich slov vždy potřeba dvě strany mince – dobré nápady a osvícený klient.

Oceněné spoty můžete shlédnout zde.

Oceněné práce si můžete prohlédnout na stránkách agentury na www.icomtech.cz.


Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.

Autor/zdroj: www.wineofczechrepublic.cz, foto: www.wineofczechrepublic.cz
Vychytané.cz - fotky, fotoreporty, akce, parties     Golden Apple Cinema - multikino, Velké kino, kino Květen Zlín-Malenovice    
Gastro Novotný        
O nás | Reklama | Spolupráce | Kontakt
(c) Jaroslav Střecha, 2024, design DesignLabs.cz, úprava kódu a programování SPmedia.cz