18. 4. 2014 - LUHAČOVICE - Nárůst slovenské klientely o neuvěřitelných 70 % zaznamenal v minulém roce luxusní ALEXANDRIA**** Spa & Wellness hotel, v nejnavštěvovanějších moravských lázních v Luhačovicích. Spolu služby hotela využilo v minulém roce více než 600 Slováků. Zároveň se zvýšil počet hostí ze Slovenska i v celých lázních a to až o 40%. Lázně Luhačovice, a.s. tak v roku 2013 navštívilo spolu 1500 slovenských klientů. Celkově loni překročil počet návštěvníků 30 000, což bylo o 1500 více než rok předtím. Informoval o tom Ing. Jiří Dědek, MBA, výkonný ředitel lázní.
Ředitelka hotelu Alexandria Miloslava Fialová k tomu poznamenala: ,, Naši východní sousedé ze Slovenska objevili kouzlo Luhačovic a jezdí k nám nejčastěji na prodloužené víkendy. Vždyť z Bratislavy je to k nám autem jen 1,5 hodiny. I když převažující část klientely tvoří hosté z tuzemska, Slováci patří spolu s Rakušany a Izraelci mezi nejvýznamnější návštěvníky. Lákadlem je největší a nejluxusnější wellness centrum v Luhačovicích, ale i vyhlášená Francouzská restaurace, nebo prvně republiková atmosféra hlavní budovy s historickým nočním klubem. Kromě politiků naše služby využila celá řada umělců. Vzpomenu jen některé z nich: Jiří Stivín, Miroslav Dvorský, Gabriela Demeterová, Sophia Jaffé, Soňa Valentová, Miloslav Mejzlík, Hana Gregorová, Ondřej Brzobohatý, Dušan Jamrich, či Iveta Weissová. O pohodlí návštěvníků se stará 59 zaměstnanců hotelu.“
Dodala, že v loňském roce využilo služeb wellness centra více než 11 tisíc osob. Hotel nově zprovoznil letní terasu pro slunění a rozšířil nabídku masáží. ,,Pro letošní sezónu připravujeme speciální čínskou energetickou masáž a masáž vonnou svíčkou (Candellamasáž). Wellness centrum bude možné pronajmout i pro uzavřenou společnost a nabídku služeb rozšíříme o noční saunování. Pýchou našeho hotelu je Francouzská restaurace. Z jídelního lístku sklízí největší úspěch flambovaný Chateaubriand s grilovanou zahradní zeleninou a také tradiční flambované palačinky. Jako zajímavé zakončení menu volí hosté šambrovaný, čili nad otevřeným ohněm nahřátý koňak. Velmi oblíbené jsou také pravidelné měsíční gastronomické akce, kde k nejúspěšnějším patřilo únorové představení japonské kuchyně v podobě sushi připravované přímo před zraky hostů,“ sdělila M. Fialová.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.