5. 9. 2011 - Společnost SPAR ČOS v rámci nové strategie startuje další exkluzivní kampaň, která je zaměřena především na čerstvost produktů. Marketingová kampaň informuje zákazníky o širokém sortimentu hypermarketů INTERSPAR se zaměřením na čerstvé úseky, jako je pečivo, maso, mléčné výrobky, ovoce a zelenina.
Cílem kampaně je přesvědčit zákazníky, že prodejny INTERSPAR jsou tím pravým místem pro kvalitní velké rodinné nákupy. Kampaň, kterou kreativně zpracovala agentura JWT Praha, je podpořena v indooru, reklamou v tištěných médiích, na internetu, na billboardech a citylightech.
„Velmi nás těší, že se nákupy v hypermarketech INTERSPAR a supermarketech SPAR staly nedílnou a oblíbenou součástí života řady domácností. Marketingovou kampaň jsme zaměřili prioritně na propojení čerstvosti a kvality našich výrobků. Chceme tak veřejnost informovat o tom, že naše výrobky jsou ve své kategorii výjimečné,“ říká Martin Ditmar, generální ředitel společnosti SPAR ČOS. „Cílem kampaně je vyzdvihnout běžnou nabídku hypermarketů INTERSPAR, která je pro zákazníky připravována s největší pečlivostí a vyniká svou jedinečnou chutí a čerstvostí,“ dodává Martin Ditmar.
Pečivo ručně vyráběné přímo na prodejně
SPAR ČOS v rámci kampaně rebrandoval oddělení pekárny ve všech hypermarketech INTERSPAR. Inovací prošel také sortiment pečiva a receptury. Vlastní pečivo je připravováno v prodejnách INTERSPAR ručně a peče se tak, aby bylo v nabídce čerstvé od rána do večera. Díky dodržování tradičních postupů kynutí a pečení je pečivo lahodné a vydrží dlouho křupavé. Za zmínku stojí určitě fakt, že SPAR ČOS přidává do chlebového těsta čerstvý kvas, nejedná se tedy o žádný koncentrát. Týká se to chleba kmínového, česnekového, škvarkového a dalamánku. Portfolio pečiva hypermarketů INTERSPAR je standardně tvořeno 39 výrobky z vlastní výroby (z toho je 9 druhů chleba – např. kmínový, bramborový, slunečnicový, dále 7 druhů sladkého pečiva jako šátečky, makovka, vánočka nebo štola a nakonec 23 druhů běžného, vícezrnného a celozrnného pečiva – např. Spar rohlík, vícezrnné rohlíky, bagety, pletýnky, škvarkové placky atd. Sortiment vlastních pekařských produktů pečiva doplňuje SPAR ČOS o kvalitní dodavatelské pečivo a dopeky. Velký důraz v rámci nového konceptu je kladen na regionální dodavatele.
Novinky navrhují zákazníci hypermarketů INTERSPAR sami
Podkladem pro novinky na prodejnách INTERSPAR jsou také časté podněty od zákazníků. Manažeři prodeje získávají informace přímo z rozhovorů na prodejnách, při kterých zjišťují chutě zákazníků, případně co zařadit do sortimentu či nikoliv.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.