Štamgast & Gurmán
Toto je inzerce. Proč ji ještě u nás nemáte také? Více ZDE

Hořké vítězství

Hořké vítězství

15. 8. 2014 - PLZEŇ - V Plzeňském Prazdroji přivítali letos již třistatisícího návštěvníka. Pan Jiří Beneš z Chomutova se stal jubilejním návštěvníkem, který zavítal na prohlídkovou trasu Plzeňského Prazdroje. Od zástupců Plzeňského Prazdroje obdržel v Návštěvnickém centru certifikát, pětilitrový soudek piva Pilsner Urquell, dárkový poukaz a pozvání na říjnový Pilsner Fest, oslavu plzeňského ležáku.

Jubilejní návštěvník Jiří Beneš přijel na prohlídku pivovaru z Chomutova spolu s přáteli na cestě do jižních Čech, kde budou trávit dovolenou. „Poukaz na prohlídku jsem jako milovník piva Pilsner Urquell získal v rámci soutěže Po stopách pravého originálu, která právě probíhá na stránkách www.pilsnerurquell.cz. Zatímco v pivovaru ve Velkých Popovicích jsem i díky své práci byl již několikrát, tady v Plzni jsem poprvé a moc se na prohlídku těším,“ svěřil se.

Plzeňský Prazdroj je jedním z nejvyhledávanějších turistických cílů, a to nejen v rámci regionu, nýbrž i celorepublikově. Společně s Pivovarským muzeem a dalšími okruhy jej ročně navštíví statisíce návštěvníků. Od letošního roku představil Plzeňský Prazdroj spolu s Krajskou správou ČSÚ v Plzni novou metodiku sledování návštěvnosti. „Jde především o přesnější nastavení ukazatelů charakterizujících počty osob využívajících služby a prostory, které mohou turisté a hosté Plzeňského Prazdroje navštívit,“vysvětluje Miloslav Chlad, ředitel Krajské správy ČSÚ. Inovovaná statistická metodika je v souladu s potřebami monitoringu návštěvnosti u podobných turistických míst a objektů a přesně monitoruje atraktivitu turistického cíle z pohledu návštěvnosti.

Velký zájem o prohlídky je dán jak věhlasem plzeňského ležáku ve světě, tak širokou nabídkou služeb a novinek Plzeňského Prazdroje v rámci aktivit cestovního ruchu. Nejvíce zájemců o exkurzi v pivovaru je kromě tuzemských návštěvníků tradičně z Německa, za nimi následují překvapivě turisté z Dálného východu. Stálicemi jsou zájemci z USA, Ruska a především evropských zemí. Proti loňskému roku zaznamenali v Plzni významný nárůst návštěv z Francie a Jižní Koreje. Do pivovaru ale letos zamířili také turisté z takových zemí, jako jsou Izrael, Peru, Mosambik nebo Botswana.

Speciální programy pro individuální návštěvníky i pro ty, kteří přijíždějí s cestovními kancelářemi, připravuje pivovar každoročně. V letošním roce poprvé započítává do návštěvnosti i účastníky těchto programů, právě tak jako hosty, kteří v pivovaru absolvují Školu čepování či navštíví oblíbené letní a zimní koncertní cykly. „Těší nás zájem o nové zážitkové programy na trase, připravené pro letošní turistickou sezónu. V rámci těchto programů mají návštěvníci možnost poznat historická pivovarská řemesla a soutěžit v dnes již netradičních disciplínách, které v minulosti bývaly každodenní prací pivovarských tovaryšů.  Prohlídku je možno v rámci programů rozšířit i o tradiční pivovarskou svačinu, podávanou spolu s legendárním plzeňským ležákem v útulných šalandách, skrytých v labyrintu starých pivovarských sklepů,“ doplňuje Jindřiška Eliášková, manažerka rozvoje cestovního ruchu a péče o historické dědictví Plzeňského Prazdroje.

Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.

Autor/zdroj: www.prazdroj.cz
Vychytané.cz - fotky, fotoreporty, akce, parties     Golden Apple Cinema - multikino, Velké kino, kino Květen Zlín-Malenovice    
Gastro Novotný        
O nás | Reklama | Spolupráce | Kontakt
(c) Jaroslav Střecha, 2024, design DesignLabs.cz, úprava kódu a programování SPmedia.cz