17. 10. 2014 - V prestižní soutěži Rhodos – cena za image získal Plzeňský Prazdroj opět po roce nejvyšší ocenění. V 16. ročníku soutěže zvítězil v kategorii „Cena veřejnosti“.
Vyhlášení výsledků 16. ročníku soutěže o nejlepší firemní image se uskutečnilo v úterý 14. října v Kaiserštejnském paláci v Praze. Pivovarnická společnost Plzeňský Prazdroj si odnesla nejvyšší uznání v kategorii „Cena veřejnosti“. Potvrdila tak své místo mezi českou firemní špičkou a navázala na loňské vítězství v kategorii „Výrobci a dodavatelé nápojů“.
„Plzeňský Prazdroj je po řadu generací výrobcem výjimečného českého piva. Díky kvalitě našich nápojů i budované image se stal uznávaným nejen u nás, ale doslova po celém světě, kde přispívá k dobrému jménu České republiky. Úspěch, jako je ocenění Rhodos, je pro nás mimořádně cenný. Ocenění veřejnosti vnímáme jako uznání od zákazníků a konzumentů, ze které máme upřímnou radost, ale zároveň toto ocenění vnímáme jako závazek i nadále pečovat o dobré jméno naší společnosti a jednotlivých značek,“ řekla k ocenění Drahomíra Mandíková, ředitelka firemních vztahů a komunikace Plzeňského Prazdroje a členka představenstva společnosti.
Ocenění Rhodos je od svého počátku v roce 1997 udělováno výhradně společnostem s působností v rámci České republiky. O udělení ocenění jak v kategorii cena veřejnosti, tak i o pořadí v jednotlivých oborových kategoriích rozhoduje na 300 zkušených českých i zahraničních vrcholových manažerů. Hlavním cílem soutěže je na základě nezávislých rozhodnutí sestavit žebříček firem s nejlepší image v nejrůznějších oblastech podnikání.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.