Štamgast & Gurmán
Toto je inzerce. Proč ji ještě u nás nemáte také? Více ZDE

Jak vypadal Franchise Day Prague?

Jak vypadal Franchise Day Prague?

16. 11. 2014 - PRAHA - Český institut pro franchising a Obchodní oddělení Velvyslanectví USA v Praze uspořádali šestý ročník Franchise Day Prague / FrAMchise Day 2014, mezinárodní konferenční přehlídky franšízingových značek, síťového podnikání a nízkorizikových podnikatelských příležitostí.

Český institut pro franchising připravuje konferenční přehlídku domácího a mezinárodního franšízingu Franchise Day Prague / FrAMchise Day 2014  ve spolupráci s Obchodním oddělením Velvyslanectví USA od roku 2009.  Za tu dobu se toto konferenční setkání stalo klíčovou a prestižní výroční událostí českého franšízingu a je důležitým místem pro setkání a zviditelnění všech, kteří se o franšízing zajímají.

01721-Fr_day_web_DSCF5578.jpg

Letošní jednodenní setkání Franchise Day Prague / FrAMchise Day 2014 se věnovalo představení zajímavých franšízových novinek a inspirativních a úspěšných značek, které mají ambice změnit současný český trh. Celkem se představila padesátka franšízových značek a značek podporujících franšízingové podnikání. Počet zaregistrovaných návštěvníků (150) předčil minulé ročníky.

01721-O2_media_www_DSCF5541.jpg

Nejvíce oceňovaným a aktuálním bylo klíčové téma konference „Příležitosti a ohrožení obchodních značek v digitálním mobilním světě“.  Přední internetoví podnikatelé, publicisté, vizionáři a experti na marketing (Patrick Zandl, Tomáš Jindříšek – Dark Side, Adam Kurzok) ukázali, jak nástup chytrých mobilních telefonů ve spojení s internetem zcela zásadně změnil způsob, jakým dnes obchodníci i zákazníci uvažují, jak se některá tradiční odvětví změnila od základu a jak se dnes přepisují zavedené a letité obchodní modely i dodavatelsko-odběratelské vztahy. Své možnosti a případové studie svého uplatnění prezentoval  projekt BigData (O2 Media) – využití mobilních telefonů k výzkumu chování zákazníků a projekt Liftago – internetový agregátor taxi zakázek.

Se svou nabídkou přišlo hned několik domácích IT firem, které se začínají na franšízový trh a jeho sílící digitální a mobilní trendy rychle orientovat (ABRA Software, K2 atmitec, OKsystem, My-com).

01721-DENNYS_www_DSCF5520.jpg


Na konferenci se představila nebývale bohatá úroda zcela nových domácích i zahraničních franšízových značek, převážně stylových restaurací a rychlého občerstvení.  Pět gastronomických značek vstupuje na český trh z USA (TiltedKilt - restaurace s atraktivním interiérem v keltském stylu a atraktivní dívčí obsluhou, Fuddruckers - rychlé občerstvení s hamburgery a jídly z masa a zeleniny, WOW Cafe - rodinné grily zaměřené na pokrmy z kuřat a kuřecích křídel, PJ’s Coffee of New Orleans - stylové kavárny s kvalitní kávou a čerstvým pečivem, Denny's - non-stop rodinné jídelny).

01721-PARKYS_www_DSCF5550.jpg


Premiéru měly dva koncepty domácího původu (Bernard Pub - značkové pivní restaurace od Rodinného pivovaru Bernard;   Parky's - rychlé hot-dog občerstvení od Kosteleckých uzenin).

Franšízing se nemusí uplatnit jen ve stravování, ale např. ve vzdělávání. Představilo se několik domácích i zahraničních franšízových značek, které se poskytují vzdělávání: DynEd - americká jednička v digitální výuce anglického jazyka a FasTracKids - americká jednička ve  výchově předškolních dětí.


Na konferenci se připomnělo několik zajímavých franšízových značek: Fruitisimo - ovocné čerstvé nápoje a zmrzlina s úsměvem; Norbi update – chytré potraviny se sníženým obsahem sacharidů   nebo CENTURY 21 – realitní kanceláře.

01721-Co_si_myslime_o_jidle_na_ulici_www_DSCF5585.jpg

Výzkumná agentura GfK Czech/Slovak představila závěry výzkumu věnovaného stravování na ulici.


Více o programu, značkách, konceptech a lidech na odkazech:

Program konference:  www.franchiseday.cz/index.php/cs/program/zakladni-informace

Přehled značek: www.franchiseday.cz/index.php/cs/katalog/prehled-prezentujicich

01721-CENTURY_21_www__DSCF5562.jpg

01721-Fruitisimo_DSCF5547.jpg

01721-Kuchari_www_DSCF5570.jpg

01721-Holky_DSCF5561.jpg

Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.

Vychytané.cz - fotky, fotoreporty, akce, parties     Golden Apple Cinema - multikino, Velké kino, kino Květen Zlín-Malenovice    
Gastro Novotný        
O nás | Reklama | Spolupráce | Kontakt
(c) Jaroslav Střecha, 2024, design DesignLabs.cz, úprava kódu a programování SPmedia.cz