14. 1. 2015 - Tradiční výrobce cukrovinek, společnost HARIBO, mění po dlouhých 24 letech reklamní tvář značky. Oblíbeného baviče, moderátora a herce Thomase Gottschalka, nahradil od ledna tohoto roku neméně populární německý komik a herec Michael Bully Herbig.
Že se jedná o vhodného nástupce Thomase Gottschalka, dokazuje i nově zveřejněné propagační video, ve kterém si oba pánové pomyslně předávají medvídkovskou štafetu. Video můžete shlédnout na stránkách společnosti www.haribo.com.
„Tvář Thomase Gottschalka patřila v posledních 24 let neodmyslitelně k prezentaci naší firmy a za dobu této spolupráce vzniklo na 260 reklamních spotů,“ říká Rostislav Němec, jednatel společnosti HARIBO CZ s.r.o. „Thomas Gottschalk zůstane i nadále ambasadorem značky HARIBO a bude ji podporovat zejména v oblasti charitativní činnosti. Věříme, ze spoluprací s Michaelem Bully Herbigem začne firma HARIBO psát novou, svěží, ale jistě stále úspěšnou kapitolu své novodobé historie,“ dodává Rostislav Němec.
HARIBO je rodinná německá společnost, která se stala celosvětově známým a uznávaným pojmem. Již po desetiletí nabízí svým spotřebitelům originální a kvalitní cukrovinky, které chutnají malým i dospělým. V roce 1991 se společnost rozhodla uzavřít reklamní spolupráci se známým hercem a bavičem Thomasem Gottschalkem. Tím odstartovala nejdéle trvající partnerství mezi veřejně známou osobností a značkou, které bylo dokonce v roce 2005 zapsáno do Guinessovy knihy rekordů.
Jeho místo převzal od ledna 2015 populární německý bavič Michael Bully Herbig. Ten je českému publiku znám například ze ztřeštěných komedií Manituova bota /Der Schuh des Manitu, 2001/ nebo (T)Raumschiff Surprise - Periode I /2004/. Michael Bully Herbig je v Německu oceňován i za své všestranné aktivity v oblasti filmu a zábavy.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.