21. 4. 2015 - V novinářské anketě Naše pivo 2015, pořádané Českým svazem pivovarů a sladoven, zvítězil v popularitě plzeňský ležák Pilsner Urquell. Ankety, v níž novináři vybírají nejpopulárnější české pivo, se letos zúčastnilo 235 novinářů ze všech druhů médií a napříč celou Českou republikou.
Ankety Naše pivo 2015 se zúčastnilo celkem 235 novinářů, 68 % respondentů byli muži, 32 % ženy. Každý třetí respondent pracuje v online médiích, 24 % píše pro odborné tituly a 20 % oslovených pracuje v denících.
Další podrobné informace k anketě zveřejnil Český Svaz Pivovarů a Sladoven na svých stránkách.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.