Štamgast & Gurmán

KAŽDÝ MĚSÍC JEDINEČNÉ PIVO NA ČEPU. TO JE NOVÝ PROGRAM PLZEŇSKÉHO PRADROJE

KAŽDÝ MĚSÍC JEDINEČNÉ PIVO NA ČEPU. TO JE NOVÝ PROGRAM PLZEŇSKÉHO PRADROJE

22. 5. 2015 - Plzeňský Prazdroj posiluje národní pivní kulturu a dále investuje do podpory návštěvnosti hospod a restaurací. Od května v rámci nového projektu Volba sládků nabídne v téměř osmi set hospodách a restauracích nové a ojedinělé várky svých piv.

Jednotlivé novinky budou na čepu napříč celou Českou republikou v průběhu příštích dvanácti měsíců tak, aby se nabídka v jednotlivých místech přibližně jednou za 4 týdny obměňovala. Pivaři mohou ochutnat až 12 unikátních čepovaných piv, která nejsou v dané hospodě běžná.

Na návštěvníky téměř 800 vybraných hospod a restaurací, které mají na čepu piva Plzeňského Prazdroje, čeká po celý následující rok velmi příjemné překvapení. Česká pivovarská jednička přichystala „Volbu sládků“, neboli co měsíc, to jiný pivní speciál. „Po několika letech poklesu prodeje čepovaného piva se nám v loňském roce podařilo tento trend zastavit. Češi se znovu pomalu vrací k pití čepovaného piva s přáteli v restauracích a hospodách,“ říká k tomu Tomáš Mráz, ředitel obchodu restaurací a hospod Plzeňského Prazdroje.

„Volba sládků“ je výsledkem úzké spolupráce Plzeňského Prazdroje s majiteli a provozovateli hospod připravený tak, aby zvýšil zájem o čepované pivo a právě hospodským pomohl ještě více zaujmout své stálé hosty, ale pomohl přilákat i nové zákazníky.„V uplynulých letech jsme uvedli na trh Gambrinus Nepasterizovaný či Radegast Ryze Hořkou 12, nebo Gambrinus První Chmel uvařený speciálně pro den českého piva. O všechna tato piva byl a je mimořádný zájem, a hospodští nás za tato piva chválili. V rámci volby sládků tak připravíme jednu pivní novinku do hospod každý měsíc. Do projektu se během roku zapojí více než 800 hospod, což je skvělé číslo a svědčí o nadšení hospodských,“ říká Petr Kofroň, vrchní sládek Plzeňského Prazdroje a dodává: „V tuto chvíli nechci prozrazovat naše plány vaření příliš dopředu, ale prvním speciálním pivem bude například Velkopopovický Kozel Kvasničák.“

Plzeňský Prazdroj spolupracuje s hospodskými také v oblasti servisu a úrovně poskytovaných služeb. Tým Plzeňského Prazdroje pravidelně školí výčepní a obsluhu jak správně načepovat a neservírovat pivo, ale i další dovednosti. „Jednou z našich klíčových priorit je přispívat k úspěchu našich zákazníků – provozovatelů hospod a restaurací. Školíme čepování a servírování piva, trénujeme obsluhu v dovednostech péče o hosta, což dokáže zvednout tržby hospody až o 10 % a zákazník nechá díky skvělému servisu vyšší spropitné. Rozvíjíme nové koncepty hospod a hospodským pomáháme s úpravami a vylepšením interiérů stávajících hospod, radíme s přípravou menu, nabízíme tankovou technologii a z loňských čísel vidíme velmi pozitivní dopad tohoto úsilí, kdy se propad návštěvnosti hospod a zájmu o čepované pivo v našich hospodách zastavil. Věříme tak, že rozšířením těchto aktivit o Volbu sládků, hospodským přivedeme nové hosty a pomůže ještě více oživit jejich hospody a restaurace“ pokračuje Tomáš Mráz.

V následujících dvanácti měsících Plzeňský Prazdroj nabídne ve vybraných hospodách a restauracích po celé České republice pivní novinky. Nabídka přitom bude rotovat zhruba po měsíci tak, aby se v průběhu roku neopakovala.

Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.

Autor/zdroj: www.prazdroj.cz
Vychytané.cz - fotky, fotoreporty, akce, parties     Golden Apple Cinema - multikino, Velké kino, kino Květen Zlín-Malenovice    
Gastro Novotný        
O nás | Reklama | Spolupráce | Kontakt
(c) Jaroslav Střecha, 2024, design DesignLabs.cz, úprava kódu a programování SPmedia.cz