26. 5. 2015 – PRAHA - Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji, které se uskutečnilo od 1. do 17. května, dopadlo na výbornou! Takto pozitivně hodnotí jednu ze svých největších kampaní posledních let partner této mimořádné události, značka Krušovice. S hokejem se značka neloučí ani do budoucna, protože s IIHF (Mezinárodní federací ledního hokeje) byla podepsána smlouva o partnerství až do roku 2019. Krušovice se proto těší na další spolupráci.
Skončený šampionát byl unikátní v mnoha směrech. Nezapomenutelnou atmosféru přímo v centru dění se podařilo skvěle zprostředkovat ve FAN zóně u O2 Arény v Praze. Vůbec poprvé pod širým nebem se zde čepovala krušovická Desítka z tanků ORION (dosud se toto výčepní zařízení řízené počítačem používalo v krušovických hospodách). Čerstvé pivo té nejlepší kvality fanouškům a návštěvníkům FAN zóny opravdu chutnalo: za dobu konání mistrovství se ho vypilo téměř 1 000 hektolitrů. FAN zóna se stala vyhledávaným místem – celkem sem zavítalo 400 000 unikátních návštěvníků.
S návštěvností, výtočí piva i účastí na mistrovství světa vůbec je spokojená i hlavní manažerka značky Krušovice Lenka Kroupová. „Značka Krušovice cílí na krále všedního dne, pro které je hokej velmi oblíbeným sportem, proto tato událost pro nás byla a do budoucích let zůstává velmi důležitá. Můžeme říct, že se jedná o jednu z největších kampaní značky Krušovice v posledních letech. Proto jsme se soustředili i na netradiční aktivity a spolupráci s partnery tak, aby dopad sponzorství na značku byl co největší. Což se, myslím, podařilo. Opravdu se velmi těšíme na spolupráci v dalších letech,“ konstatovala Lenka Kroupová.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.