9. 7. 2015 - Začátek července je nejenom obdobím prázdninových radovánek, ale také ohlédnutím se za prvním pololetím. Mohou být se svými výsledky v akciové společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries spokojeni?
„Za první pololetí jsme vykázali oproti předchozímu období jedenáctiprocentní růst tržeb,“ odpovídá generální ředitel společnost Pavel Kadlec. „Jde o velmi dobrý výsledek. Růstu si vážíme i vzhledem k tomu, že neustále pokračuje snižování profitability značek, a to vlivem tlaku obchodních řetězců na neustálé navyšování obchodních podmínek a dodatečných požadavků nad rámec uzavřených dohod,“ dodává Pavel Kadlec.
Příznivé makroekonomické faktory zajistili v prvním polovině roku poměrně stabilní trh lihovin, v některých segmentech trhu i mírně rostoucí. A co konzumenti? Mění se i ti?
„Jsou poměrně citliví na akce a cenu. Rovněž jsou poměrně neloajální ke značkám.“
Co s tím dělat?
„Řešením této situace je permanentní atraktivní marketing společně s inovacemi jako je např. Stará myslivecká RESERVE - dvakrát stařená, na kterou momentálně běží televizní kampaň s hercem Romanem Zachem.“
Letní měsíce jsou časem, kdy zákazníci konzumují pivo nebo lehčí nápoje či koktejly.
„S tím počítáme. Kromě prověřených míchaných nápojů, jako je třeba Myslivec s colou či Myslivec se spritem, podporujeme GARRONE SPRITZ se suchým sektem. Míříme tedy s naší nabídkou do míst s vysokou koncentrací konzumentů, ať už jsou to různé festivaly nebo třeba vodácké kempy,“ sděluje generální ředitel GSD Pavel Kadlec.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.