5. 8. 2015 - Hanušovice - Do nárůstu poptávky se promítá teplé počasí a sílící prázdninová turistika. Pivo Holba je symbolem Jeseníků, kam ročně míří stovky turistů. Lákají je krajové speciality a Ryzí pivo z hor.
V červnu a červenci odbyt piva Holba dosahoval 40 tisíc hl měsíčně a podobný objem lze očekávat také v srpnu. Od začátku roku Holba prodala 190 tisíc hl piva, z toho více než polovinu v sudech a 50 tisíc hl v lahvích. Meziroční navýšení odbytu lahvového piva o 4 tisíce hl potvrzuje posílení značky v retailu. Nejvyšší odbyt má tradičně Šerák ve všech obalech a variantách- světlé výčepní, polotmavý, speciál 13,51 a kvasničák, který je typickým zahrádkovým pivem. Zájem o Šerák navíc podpořila zážitková turistika „Mazáci Šeráci jedou do pivního ráje“. Do pivovaru Holba v rámci ní zavítalo na 500 příznivců poctivého piva, aby se sami přesvědčili jak a z čeho se tady pivo vaří. Šerák je kromě jedinečné chuti proslulý vysokou pitelností, a proto dokáže plnit hospody. Takové pivo se krásně pije, láká k dalšímu doušku a tím i delšímu posezení.
Oblíbeným letním pitím jsou také oba radlery značky Holba Horské byliny a Holba Brusinka s mátou. Výborně zaženou žízeň a jsou vyhledávanou náhražkou slazených nápojů. Holba Horské byliny se letos stala vítězem Volby spotřebitelů. Léto zvyšuje poptávku také po Holbě v plechovkách. Pivovar do nich stáčí především Holbu Šerák a Holbu Classic a jejich prodeje se pohybují okolo šesti tisíců hl ročně.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.