Štamgast & Gurmán

TŘI ZNAČKY PRAZDROJE SVĚTOVÝMI VÍTĚZI V MARKETINGOVÉ SOUTĚŽI

TŘI ZNAČKY PRAZDROJE SVĚTOVÝMI VÍTĚZI V MARKETINGOVÉ SOUTĚŽI

13. 11. 2015 - Tři značky Plzeňského Prazdroje – Pilsner Urquell, Kozel a cider Kingswood - porazily dalších 200 brandů mateřské skupiny SABMiller v mezinárodní marketingové soutěži Mercatus Awards.

Mercatus Awards je prestižní ocenění, které se organizuje napříč skupinou SABMiller, světové pivovarnické dvojky. Roku 2003 jej založili Graham Mackay, tehdejší generální ředitel a Mark Sherrington, tehdejší marketingový ředitel, jako způsob jak ocenit a vyzdvihnout ty nejlepší příklady marketingových úspěchů ze všech zemí, kde SABMiller působí. Během let se toto ocenění rozrostlo na globální program sdílení inspirujících úspěchů, a představuje tak nejvyšší ocenění skupiny SABMiller.

Soutěž začíná regionálními koly v Evropě, Asii, Africe, Latinské Americe a Severní Americe. Z 86 regionálních vítězů pak vzejde po hodnocení mezinárodní komisí 16 globálních vítězů.

Letos na ocenění globální úrovně dosáhly hned tři značky Plzeňského Prazdroje, a to v konkurenci přes 200 značek z více než 80 zemí na světě, v nichž SABMiller působí.

Plzeňský Prazdroj tak ukázal, že nejen jeho pivo, ale i marketing se ve světě těší respektu. „Jsem opravdu hrdý na náš tým, který potvrdil své renomé v celosvětovém měřítku. Tento mezinárodní úspěch je zaslouženým poděkováním všem, kteří se na něm podíleli - tedy nejen marketingovým týmům, ale i všem z výroby a komerční části naší společnosti", těší se z vítězství Grant McKenzie, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje.

Za „Rozšiřování kategorie“ získal zlato cider Kingswood jako příklad silného rozvoje nové kategorie na trhu, kterému tradičně dominuje pivo a produkty s pivem souvisejícím.

Ležák Pilsner Urquell vyhrál kategorii „Úspěšné implementace strategie globálních značek“ za svůj úspěch na jihokorejském trhu, který je pro značku Pilsner Urquell jedním z nejrychleji rostoucích na celém světě. Za úspěchem stojí především využití silného příběhu této značky jako legendy, která inspirovala vznik celé světové kategorie piv plzeňského typu.

V sekci „Zlepšování prémiových produktů“ zvítězila tradiční pivní značka Kozel, která ukázala úspěšný model regionálního růstu cenově přívětivé prémiové značky.

Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.

Vychytané.cz - fotky, fotoreporty, akce, parties     Golden Apple Cinema - multikino, Velké kino, kino Květen Zlín-Malenovice    
Gastro Novotný        
O nás | Reklama | Spolupráce | Kontakt
(c) Jaroslav Střecha, 2024, design DesignLabs.cz, úprava kódu a programování SPmedia.cz