1. 12. 2015 - Sestavit nápojový lístek tak, aby odpovídal odborným i grafickým pravidlům, není nic jednoduchého. Společnost Jan Becher – Pernod Ricard se však rozhodla ulehčit provozovatelům barů a restaurací jejich práci a přichystala pro ně zcela nový web.
V sekci věnované zbožíznalství se návštěvníci dozvědí, jak servírovat šampaňské, co je to absint, jaká je historie ginu, jak vypadá výrobní proces koňaku nebo jaký je rozdíl mezi irskou whiskey a skotskou whisky.
"Provozovatelé barů a restaurací mají na výběr ze široké nabídky předpřipravených designů. Lístek si mohou upravit podle vlastního vkusu a exportovat jej do některého ze standardních tiskových formátů. Při samotném tisku tak mají o starost méně," upozornil Martin Pučalík, obchodní ředitel Jan Becher – Pernod Ricard.
Při sestavování nápojového lístku ocení barmani na novém webu také širokou databázi koktejlů nebo podrobné informace o více než 40 světových značkách alkoholu. Součástí stránek je i speciální online nástroj pro vytvoření vlastního nápojového lístku, vinné karty nebo koktejlového menu.
Stránky nabízí barmanům možnost rozšíření znalostí a získání nových zkušeností v oboru prostřednictvím kurzů Bar Academy. Nový web naleznete na profi.pernod-ricard.cz
Zdroj: Lukáš Jungbauer, Pleon Impact
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.