9. 4. 2016 - ZLÍN - Již po sedmé se ve zlínském Kongresovém centru sejdou zájemci o marketing turistických destinací, turistických služeb a tvorbu značek turisticky atraktivních míst na mezinárodní konferenci AdCamp.
Inspirativní setkání odborníků z tuzemska a zahraničí oživí centrum Zlína 14. a 15. dubna 2016.
Téma letošního ročníku konference „LOVE FOR BRAND“ aneb, Když se z vaší značky stává srdeční záležitost, bude atraktivní pro všechny, kteří chtějí posunout pozitivním směrem vnímání své destinace, své služby, své činnosti. Svého času se říkalo „Vidět Řím, Benátky, Neapol a zemřít“, čímž bylo míněno, že jsou to skvosty mezi italskými městy, které prostě musíte vidět. Jak je tomu doopravdy? Jak dosáhnout toho, aby určité místo turisté milovali a navštěvovali je? Jaký je vztah mezi značkou a kvalitou služeb? To budou témata zajímavých přednášek, ale také interaktivních workshopů pod vedením špičkových lektorů.
Osobností, které ozdobí 7. ročník AdCampu, je celá řada. Chybět nebudou například ředitelka Pražské informační služby Nora Dolanská, britský guru placebrandingu Malcolm Allan, profesor na IE Business School v Madridu Gildo Seisdedos, ředitelka České centrály cestovního ruchu CzechTourism Monika Palatková či mediálně známý šéfkuchař Zdeněk Pohlreich. Moderování konference se ujme Daniel Stach.
„Marketing cestovního ruchu a vše, co s tím souvisí, je pro práci destinačních managementů nesmírně důležité. I proto je Centrála cestovního ruchu Východní Moravy od počátku existence konference AdCamp jejím partnerem.“, říká Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy.
Text: Ing. Alžběta Majíčková
Foto: archiv Zdeněk Pohlreich
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.