06. 04. 2017 - BRNO – V brněnském coworkingovém centru HUB proběhne ve středu 19. dubna 2017 druhý ročník konference rozvoje cestovního ruchu Travelevolution – meříme cestovní ruch.
Program konference je určen pro všechny, kdo chtějí své aktivity v cestovním ruchu měřit a vyhodnocovat.
Jak měřit úspěšnost reklamy v cestovním ruchu? Jaké nástroje použít při měření a zjišťování ekonomického dopadu cestovního ruchu? Jak měřit návštěvnost a nebo produktivitu pracovníku v cestovním ruchu? Všechny tyto a mnohé další otázky zodpoví účastníkům čtyřhodinové konference šest osobnosti, které vynikají v oborech propagace, statistiky a prodeje.
Evoluce myšlení za čtyři hodiny
„V roce 2016 jsme konzultovali okolo třiceti subjektů v cestovním ruchu v rámci platformy Travelbakers. Z 90% jsme narazili na fakt, že se v subjektech nic neměřilo a nevyhodnocovala se reklama ani návštěvnost. Maximum bylo sečíst počet čárek za jednotlivé návštěvníky a udělat sumu návštěvníků za rok a to je pro cestovní ruch málo,“ vysvětluje organizátor Pavel Pichler svůj záměr uspořádat konferenci rozvoje cestovního ruchu Travelevolution s tématem měření. „Oslovili jsme šest odborníků na odlišná odvětví s úkolem propojit jejich obor s měření v cestovním ruchu,“ uvedl Pichler. Návštěvnici se tak mohou těšit na případové studie z měření v Plzni, vyhodnocování reklamy v online světě, představení měřících postupů nebo výpočty ekonomického dopadu dle Culture matters. Přihlašování na konferenci probíhá na http://www.travelevolution.cz/. Kapacita konference je pouze 70 lidí. Konferenci organizuje cestovatelská platforma Travelbakers.cz, která v Brně pořádá semináře a konzultace zdarma pro subjekty podnikající v cestovním ruchu.
Zdroj: Pavel Pichler, Travelevolution.cz
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.