Štamgast & Gurmán
Toto je inzerce. Proč ji ještě u nás nemáte také? Více ZDE

Penny Market spouští inovativní věrnostní program s kvalitními sklenicemi

Penny Market spouští inovativní věrnostní program s kvalitními sklenicemi

29. 05. 2017 - Zcela originální a inovativní věrnostní program spouští od čtvrtka 18. května řetězec Penny Market.

Zákazníci budou za nákupy sbírat známky, které poté s korunovým doplatkem vymění za vysoce kvalitní designové sklenice od renomované italské společnosti Bormioli.

„Nabízíme s doplatkem jedné koruny *) hned čtyři varianty sklenic nejen k zavařování, ale i uchovávání ovocných šťáv, limonád a smoothie, k vytváření originálních kulinářských výtvorů nebo servírování vlastnoručně připravených pokrmů. Chceme vrátit zákazníky zpátky k vaření a zpracovávání ovoce a zeleniny,“ uvedla marketingová ředitelka Penny Marketu Zlata Ulrichová.

„Kvalitními produkty za symbolickou cenu, které osloví všechny cílové skupiny zákazníků, chceme demonstrovat posun značky PENNY na českém trhu. Sada sklenic proto není samoúčelná, doplňuje ji tištěná kuchařka, která připomene recepty našich babiček a maminek a zároveň dává prostor pro nejmladší generaci domácích kuchařů a experimentátorů,“ podotýká marketingová ředitelka společnosti Penny Market. Zákazníci se mohou těšit na 145 receptů, například jak naložit jeřabiny, mozzarellu, vyrobit pesto z medvědího česneku nebo připravit domácí kmínku. Kuchařka přitom akcentuje tuzemské potraviny, neboť Penny Market dlouhodobě podporuje prodej českých výrobků. Podíl potravin českého původu je v Penny Marketu přibližně 70 %.

03405-391_ukazka_z_kucharky_PENNY_vernostni_program_archiv_PENNY_(2).jpg

Velkou novinkou je i nová komunikace značky. Už od Velikonoc používá Penny Market ve svých reklamách výhradně reálné zákazníky, jejich rodiny, přátele a příbuzné. Díky tomu jsou spoty unikatní a jejich scénář píše život sám. „Chceme našim zákazníkům přiblížit reálný život v rodinách v menších městech a ukázat, že PENNY je „dobrým sousedem“ ve všech regionech České republiky,“ dodala Zlata Ulrichová.

*) Zákazníci si mohou vybrat ze sady 2 ks sklenic s víckem o objemu 0,2 l, sklenice 0,7 l s víčkem, sklenice s uchem a víčkem 0,415 l nebo dózu s víkem o objemu 0,35 l. K tomu jako doplněk prodáváme další dvě sklenice – litrovou za 59,90 Kč a půllitrovou za 49,90 Kč s PENNY kartou nebo obojí za 109 Kč bez PENNY karty.

Zdroj: PR

Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.

Vychytané.cz - fotky, fotoreporty, akce, parties     Golden Apple Cinema - multikino, Velké kino, kino Květen Zlín-Malenovice    
Gastro Novotný        
O nás | Reklama | Spolupráce | Kontakt
(c) Jaroslav Střecha, 2024, design DesignLabs.cz, úprava kódu a programování SPmedia.cz