05. 06. 2017 - PRAHA - Jedno „na stojáka” bylo odnepaměti součástí české pivní kultury.
Ať už po cestě z práce, na procházce se psem nebo kdykoli, kdy člověk dostal chuť. V poslední době ale tyto tradiční výčepy prakticky vymizely. O návrat „ohroženého druhu” do českých měst se teď zasloužila pivní značka Braník se svým Výčepem.
Dříve tolik oblíbené bufety, osvěžovny a jednoduché výčepy piva, které byly - a to je potřeba si přiznat - typickým prvkem naší pivní kultury, v posledním desetiletí z našeho trhu prakticky vymizely. Značka Braník se tuto situaci rozhodla řešit, a proto přichází se svým Výčepem. Výčep navazuje na tradici těchto zařízení v čistém a moderním prostředí. Chce nabídnout zákazníkům jednoduchou formu osvěžení a občerstvení například po cestě z práce, během čekání na vlak či venčení domácích mazlíčků.
Výčepu dominuje masivní výčepní stůl s prosvětleným logem Braník, při zpracování interiérů byly použity odolné a snadno udržované materiály. Prostor pro hosty je „na stojáka”. Hlavním lákadlem je samozřejmě „Pivo jedna radost“ – tedy kvalitně ošetřené pivo Braník 11°. Co se týče jídla, Branické Výčepy nabídnou jednoduché občerstvení, jako je sekaná, párek, klobása, nakládaný hermelín, utopenec či obložené chlebíčky. V případě potřeby je možné nainstalovat i plnohodnotnou samoobslužnou jídelnu. Jídla i nápoje jsou prezentovány na LCD obrazovkách a umožňují tak rychlé úpravy aktuální nabídky.
První provozovna Branického Výčepu byla otevřena v květnu letošního roku v Neratovicích.
Zdroj: Mgr. Beáta Kašparová, Dark Side a. s.
Redakčně kráceno
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.