14. 8. 2017 - Nákupní návyky zákazníků se neustále mění. Nyní se kromě ceny stále více nakupujících zajímá také o to, odkud produkty pocházejí a jak jsou vyráběny.
Aby očekávání zákazníků mohlo Tesco naplnit, v celé střední Evropě podniká kroky k tomu, aby zajistilo, že do konce roku 2025 nebude ve svých obchodech prodávat vejce z klecových chovů, včetně vajec prodávaných pod vlastní značkou.
„Naše rozhodnutí týkající se slepic z klecových chovů je v souladu s přístupem Tesco k zajištění udržitelného získávání zdrojů a zlepšování životních podmínek zvířat. Ve spolupráci s našimi dodavateli budeme spolupracovat na tom, abychom již neměli v prodeji ani jedno klecové vejce,“ uvádí Jamie Walker, Produktový ředitel Tesco pro střední Evropu.
Tesco již nabízí širokou škálu různých druhů vajec, ze kterých si zákazníci mohou vybírat, včetně vajec nosnic na podestýlce, z volného výběhu a ekologických chovů. Během přechodu na prodej vajec, které nepocházejí z klecových chovů, Tesco a jeho dodavatelé budou nadále splňovat stávající platné standardy a specifikace pro produkci vajec.
Tato iniciativa je součástí snahy společnosti Tesco zajistit, aby své produkty vyráběla udržitelným a etickým způsobem a navazuje na závazek společnosti Tesco ve Velké Británii – ukončit prodej vajec z klecových chovů. Všude, kde společnost Tesco působí, má za cíl poskytovat vysoce kvalitní výrobky za atraktivní ceny a současně řešit otázky životního prostředí a sociálních otázek, o které se zákazníci zajímají. Společnost Tesco se zavázala k neustálému zlepšování životních podmínek zvířat a ve spolupráci s dodavateli pracuje na tom, aby dosáhla vysokých standardů pro dobré životní podmínky zvířat způsobem, který je dosažitelný i při zachování stávajícího objemu zásobování.
Zdroj: Mistoprodeje.cz, TZ, www.mistoprodeje.cz
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.