13. 11. 2017 - Plzeňský Prazdroj slaví výrazný úspěch na soutěži FLEMA Media Awards 2017, která oceňuje nejlepší české a slovenské mediální kampaně.
Vítězství ve své kategorii získala kampaň poctiví hrdinové Pivovaru Velkopopovický Kozel, která se stala nejlepší malou kampaní na Slovensku. Pivovar dal lidem možnost, aby poděkovali šikovným a poctivým řemeslníkům ve svém okolí, a to formou vzkazů na internetu a v rádiu. Ta nejlepší poděkování spolu s heslem a fotografií oblíbeného řemeslníka pak Velkopopovický Kozel umístil na billboardech v místech, kde šikovní řemeslníci pracují. Nízkonákladová kampaň oslovila celkem 1 milion lidí na Slovensku a prokázala jak si lidé poctivé práce váží. Odměnou pro nejlepší řemeslníky pak bylo poctivě vyráběné pivo Kozel.
Plzeňský Prazdroj získal zároveň dvě další umístění na shortlistech v jednotlivých kategoriích. V České republice takto uspěla v kategorii out of home kampaň na Kingswood Rosé. Na nejrušnější pražské zastávce MHD letos v létě vznikl malý sad Kingswood, kde se lidé mohli na chvíli zastavit a zrelaxovat. Kreativní kampaň oslovila celkem 900 tisíc lidí. Druhým oceněným českým počinem je pak kampaň na limitovanou edici designových lahví Pilsner Urquell, které se prodávají v aukci a výtěžek pak putuje na konto Centra Paraple.
Plzeňský Prazdroj se díky úspěchu svých kampaní zároveň na letošní FLEMA Awards umístil na druhém místě v kategorii Inovativní zadavatel.
Zdroj: Jitka Němečková, Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje, www.prazdroj.cz
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.