14. 11. 2017 - Vydražte si pokoj, přijďte na party, zažijte atmosféru výjimečného designového hotelu a svou účastí v aukci, přispějte na dobrou věc.
V neděli 3. prosince 2017 proběhne Druhá charitativní noc v Pytloun Grand Hotelu Imperial. Půjde o pokračování netradiční charitativní akce, které se v roce 2015 při znovuotevření hotelu Imperial zúčastnilo 650 dražitelů, kteří dražili v online aukci první noc v celkem 83 pokojích hotelu. V aukci se podařilo vydražit částku 250 tisíc korun, která putovala na dobročinné účely do OS Svítání na podporu hipoterapie a na sbírku pro Kačenku.
Od 1. do 24. listopadu 2017 bude tedy opět možné online na webu http://grand-hotel-imperial.cz/ dražit v aukci pokojů 1 noc v hotelu Imperial (neděle 3. prosince 2017) a celkový výtěžek této aukce bude opět věnován na charitativní účely. Vítězní dražitelé budou pozváni na charitativní party, kde jim budou předány ocenění za dražbu, budou zapsáni na zeď hotelu Imperial jako dárci a vybraná částka bude slavnostně předána vybraným charitativním organizacím.
Pro letošní ročník bude většina vydražené částky věnována Nadaci Taťány Kuchařové Krása pomoci na projekt Doma bez obav na pomoc seniorům, aby mohli žít důstojně doma. Zhruba třetina vybrané částky bude věnována charitativním organizacím a projektům v Libereckém kraji konkrétně občanskému sdružení Svítání na podporu hipoterapie, Hospicu sv. Zdislavy v Liberci a Centru LIRA pro podporu rodiny a dítěte.
„Moc si vážíme toho, že jsme byli osloveni ke spolupráci na tak krásné a originální akci. To, že se pan Pytloun a jeho tým rozhodli podpořit právě seniory, je pro nás také moc hezká zpětná vazba,“ říká Taťána Gregor Brzobohatá.
„Rádi bychom touto netradiční formou pomohli lidem, kteří to potřebují, jako jsou např. senioři s velmi omezenými finančními prostředky nebo dlouhodobě nemocní tak, abychom jim zajistili důstojné stáří. Rádi přispějeme také na výzkum nebo nákup lékařského vybavení vybrané nemocnici, nadaci či jednotlivcům,“ dodává Lukáš Pytloun, ředitel a majitel hotelové sítě Pytloun Hotels.
Mediálními partnery Druhé charitativní noci v Pytloun Grand Hotelu Imperial jsou týdeník Euro a portál Euro.cz, Protisedi.cz a jizerské *ticho.
Odkaz na FB událost:
https://www.facebook.com/events/854396174709338/permalink/854477234701232/
Zdroj: Ondřej Hampl, Managing Partner
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.