4. 5. 2012 - PRAHA - Dne 3. května 2012 otevřela společnost SPAR ČOS novou a zároveň první prodejnu SPAR City v České republice. Formát SPAR City vychází z pozitivních zkušeností ze zahraničí.
Pro české zákazníky nabídne SPAR City v BB Centru v Praze 4 široký sortiment čerstvého a vysoce kvalitního sortimentu. Díky jeho uspořádání a přehlednosti prodejny zde nakoupí zákazníci rychle „v rytmu města“. U příležitosti slavnostního otevření se mohou návštěvníci těšit na řadu doprovodných marketingových akcí.
Sortiment SPAR City
Nový SPAR City koncept nabídne zákazníkům čerstvé zboží zahrnující pečivo, sýry a uzeniny, mléčné výrobky, polotovary a hotová jídla připravená do mikrovlnné trouby či takzvané half-ready nebo ready to eat food, tedy jídla vhodná na obědy do práce nebo na večeři domů. Market je rozdělen do tří zón tak, aby se zákazníkům nakupovalo co nejpohodlněji. První zóna nabídne těm, kteří hodně spěchají, hotové výrobky určené k okamžité konzumaci, jako například svačiny, rychlé občerstvení „food to go“. Druhá sekce je pro běžné nakupující a třetí pro místní obyvatele, kteří nakupují zboží denní potřeby zahrnující sladkosti, nápoje alkoholické i nealkoholické, základní nonfood sortiment, tabák a časopisy.
Novinka mezi čerstvými „SPAR To Go“ potravinami
„Čeští zákazníci postupně vyhledávají kvalitní, čerstvé a chutné potraviny,“ říká Martina Procházková, jednatelka společnosti TITBIT, s.r.o. „Tato změna je pro nás po 11 letech působení na českém trhu velkým pozitivem a my se tak můžeme více rozšiřovat a nabízet pestrý výběr zdravých pochoutek. Jsme velice rádi, že nás společnost SPAR ČOS oslovila s možností spolupráce na novém konceptu potravin pod privátní značkou SPAR To Go, který odpovídá naší myšlence. Tou je dodávat lidem čerstvé a kvalitní suroviny v balení, které je uživatelsky příjemné, zákazník si na produktu může pochutnat kdekoliv. Sortiment ovocných a zeleninových salátů pod značkou SPAR To Go bude postupně dodáván do celé sítě hypermarketů INTERSPAR a supermarketů SPAR. Veškeré saláty jsou zabaleny v praktickém, znovu uzavíratelném balení s vidličkou. Věříme, že si naše výrobky naleznou mezi zákazníky obchodní sítě SPAR ČOS své stálé zákazníky a ocení kvalitu a čerstvost těchto výrobků,“ dodává Martina Procházková.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.