28. 6. 2012 - Oblíbená značka salátů a pomazánek Krajánek získala ve dvanáctém ročníku prestižního marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2012, první cenu v kategorii Lahůdky a pomazánky. Zákazníky byla zvolena novinkou roku 2012 celá řada Krajánek, tedy osm salátů a devět pomazánek.
Udílení cen proběhlo jako každoročně v pražském Hotelu Ambassador – Zlatá Husa a hosty jím už tradičně provedla herečka Bára Štěpánová. Na ocenění aspirovalo celkem 119 novinek v 37 soutěžních kategoriích. Podkladem pro udělení ocenění se staly výsledky výzkumu, provedeného agenturou STEM/MARK. Česká řada Krajánek patří od roku 2011 ke spotřebitelsky trvale velmi oblíbeným produktům.
„Marketingového programu se pravidelně účastníme a jsme velmi potěšeni, že celá naše řada salátů a pomazánek má takový úspěch,“ říká Martin Kincl, marketingový manažer značky Krajánek. „Odměnou je pro nás nejen ocenění jako takové, ale především skutečnost, že tyto výrobky jsou v povědomí zákazníků a řadí se tak k velmi oblíbeným,“ dodává Martin Kincl.
Na trhu jsou saláty k dostání ve sto čtyřiceti gramovém balení a pomazánky ve sto gramovém. Design i obal výrobků je vytvořen tak, aby pasoval do ruky. Toto praktické balení je chytře vybaveno znovu uzavíratelným víčkem, které tak umožňuje výrobky přenášet i po otevření. Saláty a pomazánky jsou dostupné na trhu v několika variantách, jejich kvalita je pečlivě kontrolována. Sezónně se vyrábí také speciality jako je například „Vánoční salát“ nebo bramborové saláty s vynikající majonézou a šunkovým salámem.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.