24. 5. 2018 - Pohárek s názvem Labuť je od zkušeného českého designera Daniela Piršče.
Po úspěšném pohárku Nectarium, který podle rozhodnutí poroty zvítězil v designerské soutěži a byl v různých barevných variantách představen v uplynulých dvou sezonách, přicházejí Lázně Luhačovice, a.s., opět s novinkou. Stal se jí pohárek s názvem Labuť zkušeného českého designera Daniela Piršče. Jeho návrh, který postoupil do finále designerské soutěže, získal největší přízeň veřejnosti. Informoval o tom Ing. Jiří Dědek, MBA, výkonný ředitel Lázní Luhačovice, a.s.
Autora inspirovala labuť a její dlouhý krk mírně prohnutý do písmene S. Obdobný motiv byl inspirací i pro architekta Dušana Jurkoviče, který plastiky labutí použil na hlavní vstupy dnešního hotelu Jurkovičův dům. Pohárek vyniká jemnou kompaktní linií a originálním propojením madla a pítka, které přechází v náustek. Podstatu designu nejlépe vystihuje sám autor: „V našem světě všechno dávno existuje, jen se to zdá být skryté…“
Prodej originálních pohárků Labuť a Nectarium je omezen pouze na zařízení akciové společnosti Lázně Luhačovice. K dostání jsou v recepcích hotelů Alexandria, Jurkovičův dům, Dům B. Smetany, Jestřabí, Palace, Morava a Společenském domě, v prodejně cukrovinek na kolonádě vedle haly Vincentka a v cestovní agentuře Luhanka. Hosté akciové společnosti si mohou zakoupit pohárky Labuť a Nectarium v dárkovém balení za zvýhodněnou cenu. Lázeňský pohárek je hezkým dárkem z lázní.
Základem lázeňské léčby v Luhačovicích je pitná kúra zdejších přírodních léčivých pramenů, z nichž nejznámější je Vincentka. Minerální vody se pijí nalačno nejlépe ráno před snídaní a odpoledne před večeří. Pití z lázeňského pohárku není jen záležitostí módy, ale umožňuje kontrolovat vypité množství a zároveň užívat vodu v malých dávkách, což je pro její vstřebávání velice důležité.
Bližší informace na www.lazneluhacovice.cz
Zdroj: Ing. Štefan Kuča
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.