20. 7. 2012 - Mladoboleslavská mlékárna Čejetičky se dlouhá léta zaměřuje na výrobu mléčných čerstvých produktů. Nyní přichází s novým designem pro řadu MILKIN. Moderní černo-bílou kombinaci obohatí další barva, která bude jasně specifikovat daný výrobek.
Tvorba designu, ale stále vychází z myšlenky, že obal evokuje původce mléka čili krávu. Navíc má osobitý design inspirovat mladé lidi k větší konzumaci mléčných výrobků.
„Čísla z prodejů nás utvrzují v tom, že o řadu MILKIN je zájem a to i z řad mladých lidí. Jsme přesvědčeni, že i design pomohl propagaci těchto výrobků,“ říká Martin Kincl, marketingový manažer značky MILKIN. „Strakatý design a název značky MILKIN ponese stále podstatné komunikační sdělení pro všechny věkové kategorie, že mléčné výrobky jsou zdraví prospěšné a IN,“ dodává Martin Kincl.
Řada MILKIN nabízí tradiční výrobky, které jsou zajímavé nejen pro mladé lidi svou originalitou. Moderní doba vyžaduje pestrý jídelníček, do kterého patří také výrobky obsahující mléko. Oblíbeným produktem i u mladší věkové skupiny je mléko MILKIN. Je ho možné konzumovat rovnou z obalu, ale dá se s ním i vařit. Jak napovídá design, je vyráběno z kravského mléka, které je typické svou nasládlou a jemnou chutí. Obal se znovu uzavíratelným uzávěrem je vhodný nejen na cesty, pro děti do školy, ale i do práce.
Ve skupině výrobků pod značkou MILKIN naleznou zákazníci vedle kefírů, mléka, másla, smetany také tvarohy. Nejoblíbenějším produktem v letních dnech je jednoznačně ochucené kefírové mléko s příchutí citron limeta. Značka MILKIN si dobyla i srdce zahraničních spotřebitelů, kteří oceňují především kefírové mléko s příchutí čokolády.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.