07. 11. 2018 - Druhá na druhou, tak zní název benefičního večera a zároveň oslavy druhých narozenin brněnského Signature, který se bude konat v pátek 9. listopadu 2018.
Dva Moraváci Jiří Lešikar a Lumír Sendrei, dva roky provozu restaurace Signature u dálnice D1 a plnění dlouhodobých dětských snů za pomoci zpěvačky Ilony Csákové, šéfkuchaře Pavla Veltruského a Bar akademie pod záštitou České barmanské asociace. Podruhé také spojí síly s neziskovou organizací POMÁHÁME, z. s.
Narozeniny podpoří studenty ze specializované střední školy F. D. Roosvelta v Brně
Protože majitelé restaurace Signature rádi dělají věci, co mají smysl, během oslavy splní společně s POMÁHÁME, z. s. celoživotní sen studentům specializované Střední školy F. D. Roosvelta s těžkým životním osudem. Dvacetiletý Denis Žíla s dětskou mozkovou obrnou se chce stát barmanem, proto dorazí na oslavu nepřehlédnutelná postava brněnské barmanské scény David Švábenský – lektor České barmanské asociace. Bude s Denisem během večera míchat drinky a zároveň mu předá voucher na barmanský kurz od Barakademie.cz. Devatenáctiletá Melanie Sloupová s mentálním postižením miluje zpěv a jejím snem je zazpívat si před publikem se známou zpěvačkou. Během večera vystoupí po boku Ilony Csákové, která patří mezi pravidelné hosty restaurace.
Bohatý doprovodný program
O narozeninový dort se postará studentka na vozíčku Ester Láznová, připravovat ho bude se Šárkou Diváckou ze Sorry, pečeme jinak a s šéfkuchařem Pavlem Veltruským. Ten bude během večera podávat bestsellery posledních dvou let, jako je králičí fašírka podle starého rodinného receptu nebo grilovaný punkevní siven. Během večera vystoupí uskupení Cimballica, hosté se mohou těšit i na velkolepou světelnou show. Další hudební kulisu zajistí energetická brněnská dýdžejka DJane Olliie. Zbytek programu a konkrétní menu si nechávají majitelé jako překvapení.
Dva roky v číslech
Po prvním zkušebním roce má za sebou Signature i ten druhý, a tak je na místě lehké ohlédnutí. Od otevření prodali přes 225 000 porcí jídla, zaznamenali tak 25% nárůst oproti loňskému roku. Co se do povědomí veřejnosti rozšířilo ještě víc než kvalitní gastronomie, je Signature vinotéka. „Za rok 2018 jsme prodali 4 700 lahví, což je o 100 % více než předchozí rok,“ vypočítává majitel restaurace Jiří Lešikar. „Největším překvapením a zároveň rozčarováním je fakt, že stále neroste počet hostů cestujících po D1, lidé cestují ve spěchu a preferují fastfoodová zařízení. Našimi hosty jsou nejčastěji lidé z Brna, kteří se velmi často vracejí,“ dodává. Více informací najdete na webu, facebooku či instagramu.
Zdroj: Lenka Šabatková, saurusmedia.cz
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.