04. 06. 2019 - Společnost BOHEMIA SEKT slaví dvojnásobný úspěch v anketě Volba spotřebitelů – novinka roku 2019, která každoročně hodnotí produktové novinky a inovace na českém trhu.
Kategorii šumivých vín ovládl v tuzemsku nejprodávanější Bohemia Sekt, který v loňském roce prošel redesignem. Mezi tichými víny uspěla značka i heart.
Výsledky prestižní ankety byly vyhlášeny na slavnostním galavečeru 30. května v prostorách Centra současného umění DOX Praha. „Kromě nové etikety z dílny designerského studia Smith Lumen z Milána jsme do loňské sezony přišli i s novou kampaní "Buďte Spolu". Jsme velmi rádi, že se nám obě inovace podařily a mají úspěch u samotných spotřebitelů,“ říká manažer značky Bohemia Sekt Ondřej Čabrada.
Druhou oceněnou novinkou z portfolia BOHEMIA SEKT je značka i heart. „Víno i heart si vychutnávají lidé v pětačtyřiceti zemích a jsme rádi, že se právě nám podařilo tuto značku přinést k českým spotřebitelům, kteří si ji opravdu rychle oblíbili,“ říká manažer importovaných značek společnosti BOHEMIA SEKT Marek Žižkovský.
Podkladem pro udělení ocenění v programu Volba spotřebitelů jsou výsledky exkluzivního výzkumu realizovaného společností Nielsen na reprezentativním vzorku 4000 respondentů. O titul Nejlepší novinka se letos ucházelo přes 150 výrobků uvedených (nebo uváděných) na trh v období od ledna 2018 dokonce května 2019 v 37 potravinářských a 13 nepotravinářských kategoriích. Soutěž organizuje každoročně společnost Atoz retail.
Zdroj: Alice Králová | BOHEMIA SEKT
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.