20. 9. 2012 - Pivrncovy saláty a pomazánky, které v letošním roce na trh uvedla česká společnost Alimpex Food, a.s., zaznamenávají velikou oblibu u spotřebitelů. Mezi výrobky řady Pivrnec je favoritem jednoznačně salát Pivrncův mls.
Jedinečný a originální salát, který vznikl spojením pochoutkového a feferonkového salátu. K jeho popularitě přispívá také vtipný obal s kresbami známého českého kreslíře a ilustrátora Petra Urbana.
„Pivrncův mls zaujme především mužskou část populace nejen díky svému vtipnému obalu, ale především pro svou poctivou chuť, která je na českém trhu opravdovým originálem,“ říká Martin Kincl, marketingový manažer značky Pivrnec. „Spojením dvou oblíbených salátů se nám podařilo vytvořit mírně pikantní a zajímavou chuť, kterou si naši zákazníci rychle oblíbili,“ dodává Martin Kincl.
Pivrncův mls, stejně jako ostatní produkty značky Pivrnec (Pochoutkový Pivrnec, Pivrnec Camping, Pivrncův kaťák, Pivrncova topinka, Tvarůžkový Pivrnec), je vyroben z kvalitních a pečlivě vybraných surovin. Lehce pikantní chuť salátu ve spojení s jemným eidamem vytváří jedinečnou a originální kombinaci, kterou oceňují především milovníci klasických českých pokrmů. Na trhu je k dostání ve sto padesáti gramovém balení za cenu 23,90 Kč.
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.