21. 05. 2020 - ČESKÁ REPUBLIKA - Společnost The Coca Cola Company Česká republika a Slovensko oznámila personální změny ve svém vedení a marketingu.
Na pozici ředitelky komunikace, vztahů s veřejností a udržitelnosti nastoupila Veronika Němcová, která přichází z ING banky ČR, kde řídila oddělení komunikace a CSR. V pražské centrále banky ING působila poslední čtyři roky.
Absolventka Vysoké školy ekonomické v Praze působila v rámci své profesní dráhy kromě bankovnictví také v oboru telekomunikací, médií a CSR. Měla mimo jiné na starost marketingové vedení produktů značky National Geographic v České a Slovesné republice.
Do nové pozice v The Coca Cola Company ČR a SR nastoupila začátkem května 2020 a bude mít na starost Českou a Slovenskou republiku. Jejím cílem je vedle jiného zvýšit povědomí o aktivitách společnosti a zaměřit se na posílení oblasti udržitelnosti a CSR, které patří mezí klíčové priority společnosti The Coca Cola Company celosvětově.
Veronika Němcová je vdaná, má dvě děti. Mezi její koníčky vedle rodiny patří hory, příroda a cestování.
Novou ředitelkou marketingu se stala Petra Šebová, která přichází ze společnosti Philip Morris, kde vedla tým Consumer Engagement zaměřený na zákaznické zážitky.
Od února vede marketing celého portfolia 13 nápojových značek v rámci českého a slovenského trhu, jehož vlajkovou lodí je Coca Cola. V roli marketingové manažerky má za úkol zvýšení povědomí o aktivitách společnosti v České a Slovenské republice.
Petra Šebová vystudovala VŠE v Praze a Univerzitu Johanna Keplera v Linci. Poslední tři roky se věnuje přípravě nezávislých inspirativních konferencí TEDxPrague, kde vede programový tým. Další její vášní je cestování. Razí heslo, že člověk by měl navštívit minimálně tolik zemí, kolik je mu let.
Zdroj: Martina Jakelova, Havas PR Prague
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.