14. 10. 2020 - ČESKÁ REPUBLIKA - Od roku 2008, kdy byla Becherovka Lemond poprvé uvedena na trh, se lahev ani etiketa nezměnily.
Nyní prošel Lemond výrazným redesignem, který více odpovídá novým trendům a potřebám spotřebitelů.
„Původní Lemond v matné lahvi s výraznou etiketou byl cílen především na mladší spotřebitele tak, aby otevíral každou party. Nový design s průhlednou lahví, která se v portfoliu Becherovky objevila vůbec poprvé, klade důraz na přírodnost produktu, což symbolizují i bylinky a citron na etiketě. Při redesignu jsme mysleli také na ekologičtější přístup. Nová lahev je odlehčená a je zbavena nerecyklovatelného matného coatingu,“ komentuje novinku Zuzana Vacková, Brand Activation Manager.
Uvedení nového designu provází vizuál s vystihujícím claimem Co na lahvi, to i v lahvi. Spolu s novou lahví vznikla také nová platforma ochucených variant Becherovky nazvaná Fruits & Herbs.
Zdroj: DOBLOGOO
Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.