Štamgast & Gurmán
Toto je inzerce. Proč ji ještě u nás nemáte také? Více ZDE

Co na lahvi, to i v lahvi

Co na lahvi, to i v lahvi

14. 10. 2020 - ČESKÁ REPUBLIKA - Od roku 2008, kdy byla Becherovka Lemond poprvé uvedena na trh, se lahev ani etiketa nezměnily.

Nyní prošel Lemond výrazným redesignem, který více odpovídá novým trendům a potřebám spotřebitelů.

„Původní Lemond v matné lahvi s výraznou etiketou byl cílen především na mladší spotřebitele tak, aby otevíral každou party. Nový design s průhlednou lahví, která se v portfoliu Becherovky objevila vůbec poprvé, klade důraz na přírodnost produktu, což symbolizují i bylinky a citron na etiketě. Při redesignu jsme mysleli také na ekologičtější přístup. Nová lahev je odlehčená a je zbavena nerecyklovatelného matného coatingu,“ komentuje novinku Zuzana Vacková, Brand Activation Manager.

Uvedení nového designu provází vizuál s vystihujícím claimem Co na lahvi, to i v lahvi. Spolu s novou lahví vznikla také nová platforma ochucených variant Becherovky nazvaná Fruits & Herbs.

 

Zdroj: DOBLOGOO

Pokud vás zajímá gastronomie, máte rádi dobré jídlo a pití, navštěvujete kvalitní restaurace, kavárny a bary, pak čtěte také tištěný gastro magazín Štamgast a Gurmán.

Vychytané.cz - fotky, fotoreporty, akce, parties     Golden Apple Cinema - multikino, Velké kino, kino Květen Zlín-Malenovice    
Gastro Novotný        
O nás | Reklama | Spolupráce | Kontakt
(c) Jaroslav Střecha, 2024, design DesignLabs.cz, úprava kódu a programování SPmedia.cz